خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خواستار شد؛

ضرورت پیوست فرهنگی و رسانه‌ای به رویدادهای بزرگ راهیان نور و اربعین حسینی

سردار مرادحاجتی گفت: دو ظرفیت بزرگ بین‌المللی در خوزستان اتفاق می‌افتند که باید برای هر دو رخداد برنامه داشته باشیم و رویکرد فرهنگی و رسانه‌ای‌مان را با آن‌ها پیوند بزنیم که خروجی آن به نسل جوان امروز منتقل شود.
کد خبر: ۹۴۴۰۹۱۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار عبدالرضا مرادحاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه راهبرد فرهنگی، رسانه‌ای حوزه دفاع مقدس استان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: انتظار و توقع از قوه قضائیه به عنوان پله آخر رسیدگی به فساد و دیگر منکرات و بداخلاقی هایی که در بسیاری جاها مرسوم شده بسیار بالاست و جامعه رزمنده و ایثارگر و همچنین خانواده‌های معظم شهدا در صف اول مطالبه با فساد قرار دارند.

وی افزود: راهبرد جدید رسانه ای ما با وجود راه اندازی استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» تغییر کرده است چرا که می توانیم از این فضا نهایت استفاده را ببریم و ناگفته های زمان جنگ را ضبط و پخش کنیم.

سردار مرادحاجتی گفت: دو ظرفیت بزرگ بین المللی در خوزستان اتفاق می افتند که باید برای هر دو رخداد برنامه داشته باشیم و رویکرد فرهنگی و رسانه ای مان را با آن ها پیوند بزنیم که خروجی آن به نسل جوان امروز منتقل شود. این دو رویداد بزرگ جهانی یکی راهیان نور است و دیگری اربعین حسینی و استان خوزستان به عنوان مشهد شهدا و کربلای ایران مثل دوران دفاع مقدس افتخار میزبانی از این دو رخداد بزرگ را دارد که برای ما موهبتی است به شرطی که قدر آن ها را بدانیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به تحقق جهاد تبیین و مبارزه با جنگ نرم رسانه ای دشمن، یادآور شد: طی چند روز گذشته مهمانان عزیزی را به استودیوی تلویزیونی دفاع مقدس دعوت کردیم که حرف های بسیار جالب و ناگفته‌ی را بیان کردند و ان‌شاءلله بزودی با همکاری صداوسیمای مرکز خوزستان و البته چند شبکه سراسری اقدام به پخش آن ها خواهیم کرد.

وی متذکر شد: اربعین حسینی نزدیک است و وظیفه ما است که پیوند فرهنگ غنی دفاع مقدس با فرهنگ عاشورایی نهضت کربلا را در قالب هنر و از طریق رسانه به نسل امروز منتقل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار