خبرهای داغ:
همدان-مربی شبکه تربیتی صالحین دمق با بیان اینکه یک بسیجی باید همانند شهید چمران وظیفه‌شناس و اهل جهاد باشد، گفت: جهاد آن زمان جنگ با سلاح‌های نظامی بود و جهاد امروز، جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۴۰۹۴۰
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه طرح جوانه‌های صالحین با حضور مربی، سرگروه‌های پایگاه‌های شهری و فرمانده پایگاه منتظران المهدی(عج) دمق برگزار شد.

مربی شبکه تربیتی صالحین دمق در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران اظهار کرد: ایشان به فرموده مقام معظم رهبری، یک الگوی نمونه و به معنای واقعی کلمه هم دانشمند و هم به معنای واقعی کلمه مجاهد بود.

حجت‌الاسلام کمندانی عنوان کرد: یکی از خصوصیات شهید چمران زمان‌شناسی و وظیفه‌شناسی بود.

وی با بیان اینکه یک بسیجی باید همانند شهید چمران وظیفه‌شناس و اهل جهاد باشد، افزود: جهاد آن زمان جنگ با سلاح‌های نظامی بود و جهاد امروز، جهاد تبیین است.

مربی شبکه تربیتی صالحین دمق گفت: جنگ امروز، جنگ اندیشه‌ها است، بنابراین ما به عنوان یک بسیجی باید تلاش کنیم که دشمن افکار جوانان و نوجوانان ما را تصاحب نکند.

وی هدف طرح جوانه‌های صالحین را در راستای جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: با این طرح در ایام تابستان، باید اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را با کلاس‌های اخلاقی، معرفتی و علمی، آموزشی و ورزشی تقویت کنیم تا جوانان گرفتار دام‌های دشمنان نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات