هدف مسابقات چتربازی حفظ آمادگی نیروهای نظامی است

به گفته مسئول تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامیچتر بازی یکی از ورزش‌های کاربردی در نیروهای مسلح بوده و علاوه بر ارتقاء آمادگی رزم پایوران به حفظ اعتماد به نفس و روحیه جهادی پاسداران انقلاب اسلامی کمک می‌کند
کد خبر: ۹۴۴۰۹۴۶
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نخستین دوره مسابقات قهرمانی چتربازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساحل زیباکنار بندر کیاشهر (پارک ملی بوجاق) برگزار شد. 

مسئول تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه این مسابقات در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به ورزش قهرمانی و ایجاد نشاط در بین  نیروها یکی از اهداف سپاه در کشور است، اظهار کرد: سپاه پاسداران همواره خود را یکی از حامیان ورزش به ویژه ورزش قهرمانی در کشور دانسته و در بین نیروهای خود مسابقات مختلف در رشته‌های ورزشی را برگزار می‌کند. 

سرهنگ سید فخرالدین میرافضل با اشاره به برگزاری مسابقات چتربازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۷۰ نفر از چتربازان رده‌های مختلف سپاه به صورت انفرادی و تیمی با هم در ساحل بندر کیاشهر و در مدت زمان چهار روز رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری مسابقات چتربازی در رشته هدف‌زنی را حفظ آمادگی نیروهای نظامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: چتر بازی یکی از ورزش‌های کاربردی در نیروهای مسلح بوده و علاوه بر ارتقاء آمادگی رزم پایوران به حفظ اعتماد به نفس و روحیه جهادی پاسداران انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

مسؤول تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اعزام نفرات برتر مسابقات چتربازی سپاه پاسداران به مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح خبر داد و تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تیم تیپ۳۳ المهدی (عج) نیروی زمینی سپاه رتبه نخست، تیم تیپ اباعبدالله الحسین (ع) نیروی دریایی رتبه دوم و کمیته هوابرد دانشگاه افسری امام حسین (ع) جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار