خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه ناحیه فراشبند:

دحوالارض روز رحمت پروردگار برجهانیان است

برنامه بصیرتی و عقیدتی با حضور پرسنل سپاه ناحیه فراشبند در محل نمارخانه فاطمه اازهرا به مناسبت گرامیداشت دحوالارض (روزرحمت الهی) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۴۱۱۲۰
|
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، برنامه بصیرتی و عقیدتی با حضور پرسنل سپاه ناحیه فراشبند در محل نمارخانه فاطمه اازهرا به مناسبت گرامیداشت دحوالارض ( روزرحمت الهی ) برگزار شد .

حجه الاسلام قدرت الله پورغلامی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند گفت :ما انسانها همواره نیاز به رحمت الهی داریم و باید خود را همواره در معرض وزش نسیم رحمت الهی قرار دهیم .

مسوول نمایندگی خاطرنشان کرد ؛ دحوالارض یکی از این فرصت خوب و عالی است که بایداستفاده ببریم و در معرض رحمت خدای عالم قرار گیریم، که رحمت الهی در همه جا و در همه حال است .

پورغلامی به اسباب و لوازم رحمت الهی اشاره نمود و تصریح کرد ؛ بعضی از قلب ها انقدر بسته و واژگون است که رحمت الهی در ان قرار نمی گیرد.

وی با اشاره به سخنان پیامبر اکرم ( ص) گفت: این نسیم های رحمتی که پیش می آید خود را در معرض آن قرار دهید و این ایام و ساعت ها هر کدام فرصت طلایی اند که باید قدر آنها را دانست و خوب از آن بهره برداری نمود .

مسوول نمایندگی گریزی به بحث ارامش و سکینه درونی انسان پرداخت و متذکر شد : اضطراب ، استرس، تشویش و نگرانی ، برای انسان مشکلات زیادی را بوجود می آوردلیکن ارامش یک صفت درونی انسان است که موجب پیشرفت و تعالی او می گردد.

پورغلامی در پایان عوامل برهم زننده ارامش را مواردی ازقبیل حرص، عصبانیت ، حسادت ، بی تقوایی ، غیبت و قضاوت عجولانه خواند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار