خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: نمایشگاه جشنواره اسوه پایگاه‌های بسیج شهرستان کازرون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۱۱۲۲
|
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان نمود: نمایشگاه جشنواره اسوه پایگاههای بسیج شهرستان کازرون با برپایی 95غرفه از فعالیت ها و عملکردهای پایگاههای بسیج در سال1400برگزار می شود.
وی ادامه داد: نمایشگاه عملکرد پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان کازرون در سه منطقه بخش خشت و کنارتخته، بخش جره و بالاده و شهرستان کازرون به صورت غرفه بندی که شهرستان کازرون با 49غرفه،خشت و کنارتخته27غرفه و جره و بالاده با19غرفه عملکردها و فعالیت های خود را به نمایش خواهند گذاشت.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون اضافه نمود: این غرفه ها با برنامه ریزی های انجام شده در خود بخش ها و شهرستان برگزار می شود که در بخش خشت و کنارتخته در سالن ورزشی حوزه بسیج امام رضا(ع)خشت،مصلای نمازجمعه و حسینیه ی سیدالشهدا(ع) کنارتخته و بخش جره و بالاده در مصلای نماز جمعه بالاده و کازرون در مسجد امام زاده،مسجد الزهرا(س)و حسینیه ملابرات این شهر برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به این که نمایشگاه عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران در سال ۱۴۰۰ در قالب عکس، فیلم، کلیپ، هنر‌های دستی و تجسمی و تولیدات خانگی در معرض دید عموم به نمایش در خواهد آمد تصریح داشت: این نمایشگاه به مدت سه شبانه روز برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم مردم آزاد و رایگان می باشد.
سرهنگ توکل در انتها با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه توسط شورای فرماندهی سپاه ناحیه کازرون با دبیری مسئول بسیج مساجد و محلات این ناحیه برگزار و پایگاههای برتر علاوه بر تشویق به رده مافوق معرفی خواهد شد، هدف از برگزار این غرفه ها را علاوه نمایش دادن عملکرد و فعالیت ها ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صیانت جوانان انقلابی در برابر توطئه‌های دشمنان بیان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها