خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه پاسداران گفت: نسل جدید بزرگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۴۴۱۱۳۰
|
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

به گزارش بسیج از نقده، سردار نقی رضایار مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 5 تیر در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شورای فرماندهی نقده که در سالن 9 دی سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اخیرا سرود «سلام فرمانده» با مشارکت نوجوانان دهه 80 و دهه 90 همچنین با همراهی والدین آنها در سراسر کشور برگزار شد، که این حرکت جلوه‌ای زیبا از روحیه انقلابی و ولایتمداری نسل جدید را به تصویر کشید.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه ضمن اشاره به اینکه سرود «سلام فرمانده» از دل مردم جوشید و در جای جای میهن اسلامی جریان پیدا کرد، افزود: این رویداد به هیچ عنوان دستوری، فرمایشی و نمادین نبود.

وی با بیان اینکه همین نسل، کودکان و نوجوانان سرمایه‌های نظام هستند، که باید برای حفظ و تقویت آنها با تمام توان تلاش شود، اضافه کرد: اگر سرمایه دشمن زرادخانه‌های جنگی و تسلیحات نظامی است، سرمایه ما نیز این ملت متدین و فرزندان انقلابی آنهاست.

رضایار با بیان اینکه اگر نقده را عمق استراتژیک نظام بدانیم، سخنی به گزاف نگفته‌ایم، چراکه این خطه در طول سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اتفاق‌های زیادی را پشت‌سر گذاشته است، ادامه داد: وظیفه ما در این شهرستان بسیار سنگین بوده و نگاه‌مان فرامنطقه‌ای است.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: زندگی توام با مهر و محبت شیعه و سنی در این منطقه و کنار یکدیگر را شاهد هستیم، ولی همین موضوع همواره مورد طمع دشمنان نظام و انقلاب بوده است، تا آتش‌افروزی کنند.

وی با بیان اینکه نقده به دلیل بافت فرهنگی ویژه‌ای که دارد، همواره در کانون توجه دشمنان نظام و انقلاب بوده است، اضافه کرد: بنابراین در چنین منطقه‌ای فعالیت‌های فرهنگی، بصیرتی و آگاه‌سازی با عمق بیشتری اجرا شود.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه ادامه داد: با بیان اینکه، من در چهره‌های برجسته انقلاب اسلامی کمتر شخصیتی را می‌بینم که همانند شهید علوی نه‌تنها حوزوی باشد، بلکه از تفکر نظامی هم برخوردار باشد، گفت: این شهدای وارسته باید در جامعه و بین فرزندان ملت بیشتر شناخته شوند.

رضایار با بیان اینکه، اداره کردن سپاه طی سال 58 در نقده یک بصیرت بالا می‌خواست تا گروه‌های مختلف را از هم تمیز دهد، اضافه کرد: خوشبختانه مردم این شهرستان توانستند به پشتوانه یکدیگر از پیچ‌های مهم تاریخی عبور کنند.

وی بر ضرورت شناخت گروهک‌ها در آن زمان تاکید کرد و بیان داشت: گرچه آن دوران با پیچیدگی‌های خاصی سیاسی و نظامی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ولی در شرایط فعلی هم مدیران مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند، که باید همانند نخستین سال‌‌های انقلاب در هر مسئولیتی قرار دارند، با احساس مسئولیت ایفای نقش کنند.

ارسال نظرات