خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی:

شهدای ترور، نمونه های بارز حقوق بشر آمریکایی هستند

تبریز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: شهدای ترور در تاریخ انقلاب اسلامی، نمونه های بارز و روشن حقوق بشر به سبک آمریکاست.
کد خبر: ۹۴۴۱۱۸۷
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسکندری در دیدار حجت الاسلام سیدمحمدتقی قاضی طباطبایی، فرزند اولین شهید محراب، شهید آیت الله قاضی طباطبایی(ره) با گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاضی ایشان را مجاهدی خستگی ناپذیر در راه نهضت اسلامی نامید.

وی افزود: نقش آیت الله قاضی طباطبایی(ره) در پیشبرد نهضت اسلامی در این استان و حتی استانهای مجاور به حدی بود که به خمینی آذربایجان مشهور شده بود و یکی از تأثیرگذارترین شخصیت های انقلاب اسلامی به شمار می رفت.
حجت الاسلام اسکندری با اشاره به نامگذاری هفته دوم تیرماه با عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اضافه کرد: از ششم لغایت دوازدهم تیرماه در طول سال های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، حوادث و اتفاقاتی رخ داده که در تمام این حوادث نقش مستقیم و غیرمستقیم استکبار جهانی  بویژه آمریکای جهانخوار به وضوح دیده می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اضافه کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر تعداد بیشماری از مردم ایران که بی گناه بودند را در این حوادث به شهادت رساندند و این همان حقوق بشر آمریکایی است که امام جمعه ترور می کند، شهروندان یک شهر را بمباران شیمیایی می کند، دفتر رسمی مسئولان ارشد یک کشور را بمب گذاری می کند، هواپیمای مسافربری را با 290 نفر زن و مرد و کودک هدف قرار داده و سرنگون می کند و بعد هم برای هیچ کدام از این جنایات، پاسخی ندارد.
حجت الاسلام اسکندری این هفته را فرصت مناسبی برای تبیین و روشنگری حقایق پشت پرده حکمرانی در جهان عنوان کرد و افزود: تبلیغات رسانه ای دنیا که در دستان امپریالیسم است اینگونه القا می کند که فقط خودشان حافظ حقوق بشر هستند و هرعملی در این راستا را مشروع می دانند ولی چشمان خود را بر حوادثی که در یمن و سوریه و عراق و فلسطین و حتی در داخل آمریکا علیه سیاهپوستان رخ میدهد می بندند و از حقوق بشر دم نمی زنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها