سرهنگ پاسدار رشید اکبری گفت:امروزه ایران اسلامی در ابعاد مختلف از حیث جنگ اقتصادی، جنگ تبلیغاتی، جنگ سیاسی و دیپلماتیک، جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی، جنگ سایبر و جنگ اطلاعاتی با دشمان دست و پنجه نرم می کند.
کد خبر: ۹۴۴۱۲۶۲
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده سپاه شازند در گفتگو با بسیج گفت: کلید واژه جنگ ترکیبی عمر چندانی در ادبیات استراتژیک ندارد و ناشی از تنگناهای راهبردی دشمن در اداره جنگ می‌باشد.

وی افزود: تکیه بر جنگ ترکیبی، نشانه‌ای از ناتوانی و عدم‌کارکرد تعیین‌کننده در جنگ با حریف بوده، که دشمنان ما از این جنگ علیه ایران استفاده می کنند. امروز با بکارگیری ابعاد و لایه‌های جدید جنگی دشمن در صدد نفود و ضربه زدن به ما است .

سرهنگ اکبری بیان داشت: امروزه ایران اسلامی در ابعاد مختلف از حیث جنگ اقتصادی، جنگ تبلیغاتی، جنگ سیاسی و دیپلماتیک، جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی، جنگ سایبر و جنگ اطلاعاتی با دشمان دست و پنجه نرم می کند.

وی در آخر خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی، از جمله عواملی است که در تئوریزه کردن و تحریک و فعال‌سازی آمریکا و غرب در مسیر جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و مقاومت منطقه‌ای نقش برجسته ای ایفا می کند و در صدد فشار آوردن و زدن ضربات اطلاعاتی و امنیتی به کشور ماست که همواره یک خیال باطل و واهی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات