رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد:
به گفته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با توجه به امکانات موجود در آینده ای نزدیک مرکز توانبخشی ایثارگران در گیلان احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۱۲۶۹
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، صبح امروز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه جمعی از مسؤولان استانی و کشوری با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفر به استان‌های مختلف کشور یکی از برنامه‌های بنیاد شهید است، اظهار کرد: بنیاد شهید سعی دارد هر ماه به یک استان کشور سفر کرده و مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا را شنیده تا با دغدغه‌های آنان آشنا و برای رفع این مشکلات اقدامات لازم را اتخاذ کند.


سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی گیلان را یکی از ولایتمدار ترین استان‌های کشور معرفی کرد و گفت: حضور در گیلان برای بنده افتخار است  زیرا این استان دارای هشت هزار شهید سرافراز بوده و هر یک دارای ویژگی‌های خاصی هستند به این منظور باید نگاه ویژه‌ای به این استان در تمامی حوزه‌ها شود.


وی با تاکید بر لزوم توجه بر ساماندهی گلزارهای شهدا در کشور افزود: در تمامی سفرهای رئیس جمهور مبلغی برای ساماندهی گلزارهای شهدا اختصاص پیدا میکند که این مهم در گیلان هم انجام شده است.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از احداث مرکز توانبخشی ایثارگران در ۲۸ استان کشور خبر داد و افزود: با روی کار آمدن دولت مردمی در ۲۸ استان کشور اقدامات خوبی شکل گرفته و این مراکز از جهار به ۲۸ مرکز رسیده است.


قاضی زاده هاشمی با ابراز تاسف از عدم اقدامات اولیه در خصوص احداث مراکز توانبخشی در استان گیلان بیان کرد: متاسفانه چهار استان از جمله گیلان کارهای اولیه در خصوص احداث مراکز توانبخشی ایثارگران و جانبازان انجام نشده است لذا با توجه به امکانات خوب در این استان و با همکاری تمامی نهادها از جمله سپاه قدس گیلان این مرکز احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات