خبرهای داغ:
رابط نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
آشوری با اشاره به ریشه های دینی انقلاب اسلامی گفت: ما انقلابمان را به جهان صادر می‌کنیم. انقلاب اسلامی ایران بر اساس نظر و دیدگاه امامین انقلاب بر چنین رسمی استوار است.
کد خبر: ۹۴۴۱۲۷۵
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست رابطین نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین در بسیج اقشار با موضوع جهاد تبیین و راهبرد شعار سال در سالن جلسات ساختمان بسیج اقشار سپاه صاحب الامر (عج) برگزار شد.

سرهنگ آشوری رابط نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار سپاه استان گفت: «تبیین» یکی از ابزار بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌ها است. به همین علت رهبر معظم انقلاب بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده‌اند. اما شرایط فعلی جامعه باعث شده تبیین اهمیت مضائفی پیدا کند.

وی با اشاره به ریشه های دینی انقلاب اسلامی گفت: ما انقلابمان را به جهان صادر می‌کنیم. انقلاب اسلامی ایران بر اساس نظر و دیدگاه امامین انقلاب بر چنین رسمی استوار است. امام راحل چنین دیدگاهی داشتند و مقام معظم رهبری نیز سی سال پرچم صدور انقلاب را به دوش می کشند.

رابط نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار سپاه استان عنوان کرد: اما وقتی دشمنان اسلام و دول استعمارگر مشاهده می کنند که انقلاب اسلامی جایگاه خود را پیش از پیش پیدا می کند و کشورهای منطقه و مسلمان را مثل عراق و یمن و سوریه را بیدار و از زیر سلطه دشمنان بیرون می کشد، طبعا دشمنان تلاش کردند که این جریان را قطع کنند اما هیچ کدام از این تلاش ها نتوانست انقلاب را به زانو در آورد.

رابط نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار سپاه استان عنوان کرد: جهاد تبیین در دو وجه ضرورت می‌یابد؛ یکی بر اساس معنای خاص جهاد یعنی تقابل و مبارزه با دشمن و دیگری برحسب معنای عام آن، یعنی جهاد برای تبیین حقیقت برای ذات حقیقت که مصداق اتم آن همان انسان کامل و امام عدل (عج) است، و ناگفته نماند که این دو وجه با یکدیگر تعارض و تضاد ندارند؛ بلکه دو روی یک حقیقت هستند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها