خبرهای داغ:

تابستان داغ ۱۴۰۱ به رنگ مسجد الشهداء (ع) اقلید

پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) حوزه رزمی امام رضا (ع) اقلید فارس با آغاز فصل تابستان، طرح تابستان داغ به رنگ مسجد را برگزار میکند.
کد خبر: ۹۴۴۱۳۲۰
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با آغاز تعطیلات تابستانه پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طرح تابستان داغ به رنگ مسجد را در غالب کلاس های قرآن، احکام، فوتبال و ... در محل مسجد سید الشهداء(ع) برگزار میکند.

با آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس، پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) با برگزاری طرحی متنوع و شاد به نام "تابستان داغ ۱۴۰۱ به رنگ مسجد سیدالشهدا(ع) در نظر دارد تا اوقات فراغت نوجوانان شهرستان اقلید را به صورت هدفمند پر بنماید.

قاسم اسلمی فرمانده پایگاه امام خمینی(ره) گفت: با این طرح که با شروع تعطیلات تابستان و با هدف پرکردن اوقات فراغت نوجوان مسجدی آغاز شده در نظر داریم که برای نوجوان سرگرمی های سالم و در شأن مسجد فراهم آوریم.
وی با اشاره به کلاس های این طرح افزود: این طرح در غالب کلاس هایی مانند قرآن، احکام، کامپیوتر، خوشنویسی، فوتسال، فوتبال، والیبال، سلاح شناسی عکاسی و اردو از تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۱ با ارودی تفریحی یاسوج-سی سخت آغاز میشود.

در ادامه گفت: متأسفانه در تابستان که دانش آموزان از مدارس تعطیل می شوند، در شهرستان شاهد طرحی برای پر کردن برنامه ها و اوقات فراغت نوجوانان نیستیم بنابرین این پایگاه در نظر گرفت تا همانند سالهای گذشته این طرح را در غالب اوقات فراغت تابستان برگزار نماید.

لازم به ذکر است طرح تابستان داغ به رنگ مسجد سیدالشهدا(ع) توسط پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) با همکاری حوزه رزمی بسیج امام رضا(ع) اقلید از تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۱ شروع و با پایان فصل تابستان با اردوی زیارحتی سیاحتی مشهد مقدس به پایان می رسد.

انتهای پیام.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار