خبرهای داغ:
مدیر کل امداد فارس گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۳۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امدادفارس در قالب اردو‌های سراسری و شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۴۱۳۳۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مرتضی موصلی، مدیر کل امداد فارس از اعزام اولین گروه مددجویان دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت استان به مشهد مقدس در قالب اردوهای سراسری خبر داد.
او با بیان اینکه ما در امداد نگاه صرفا معیشتی نداریم، گفت: مشکلات افراد قبل از اینکه ریشه اقتصادی داشته باشد ؛ در بسیاری موارد ریشه فرهنگی دارد.ما در امداد با نگاهی فرهنگی به افراد و مسائلی همچون تفکر، اندیشه وی به دنبال توانمندی فرهنگی مددجویان هستیم.
موصلی در ادامه افزود: برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی در کنار آموزش های نظری و کلاس های اعتقادی می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
مدیرکل امداد فارس خاطرنشان کرد: اعزام مددجویان در گروه های مختلف مخاطب به اردوهای زیارتی می تواند موجب تحول ذهنی و قلبی فرد شود.
او با بیان اینکه در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه های حوزه فرهنگی یا برگزار نمیشد یا به صورت مجازی بود؛ افزود: برگزاری این اردوها می تواند از جنبه سیاحتی تاثیر بسزایی در تقویت روحیه دانش آموزان و دانشجویان داشته باشد و به آنان کمک کند تا در کنار یکدیگر با فرهنگ های مختلف اشنا شوند.
موصلی خاطر نشان کرد: جمعه سوم تیرماه اولین گروه مددجویان شامل۱۲۰ نفر(۴۰ دانش آموز پسر و ۸۰ دانشجوی دختر) تحت حمایت کمیته امداد فارس در قالب اردوهای سراسری به مشهد مقدس اعزام می شوند.شایان ذکر است در سه ماهه اول امسال نیز ۲۱۴ نفر از مددجویان استان در قالب شوق زیارت که تماما با همت خیرین انجام می شود؛ به مشهد مقدس اعزام شدند.
مدیر کل امداد فارس در پایان یادآور شد: سهم استان فارس در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ جهت اعزام به اردوهای سراسری مشهد مقدس ۵۲۰ نفر است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها