خبرهای داغ:
شاهرود_مدیرآبفای شاهرود با بیان اینکه شرایط کنونی آب آشامیدنی بحرانی است، گفت: شهرستان شاهرود ۱۵۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد که تا روز گذشته با مدیریت فشار و سایر اقدام‌های دیگر از قطع آب جلوگیری شد.
کد خبر: ۹۴۴۱۳۹۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

کمبود ۱۵۰ لیتر برثانیه آب در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، ابراهیم باقری در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در شهرداری این شهر با بیان اینکه شرایط کنونی آب آشامیدنی بحرانی است، گفت: شهرستان شاهرود ۱۵۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد که تا روز گذشته با مدیریت فشار و سایر اقدام‌های دیگر از قطع آب جلوگیری شد.
مدیر آب و فاضلاب شهرستان شاهرود افزود: با شرایط موجود چنانچه مردم در مصرف آب صرفه جویی نکنند، قطعی آب برای مشترکان به صورت گسترده انجام می‌شود.
او با اشاره به اینکه مخزن اصلی تامین آب شهر با حجم ۲۵ هزار متر مکعب در جاده مجن قرار دارد، افزود: از این حجم به دلیل کمبود آب تنها پنج هزار متر مکعب در مدار قرار دارد.
مدیر آبفا شاهرود به ماندگاری شرایط دمایی تا روز یکشنبه آینده اشاره کرد و اظهار کرد: یکی از مواردی که می‌تواند تا حدودی این کمبود آب را جبران کند، استفاده نکردن از آب آشامیدنی برای آبیاری فضای سبز شهری و اداره‌ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها