خبرهای داغ:
همدان-استاندار همدان گفت: اجرای برنامه‌هایی مانند جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصتی مغتنم برای بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از آثاری با مضمون اخلاق و سنت اسلامی و زمینه‌ای در راستای تقویت هویت فرهنگ ایرانی اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۱۶
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در پیام تصویری با آئین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان که در مجتمع فرهنگی، هنری ابن سینا همدان برگزار شد اظهار کرد: بسیار خرسندم که در سال‌های اخیر جشنواره‌های بین المللی و بزرگی همچون فیلم نوجوان، تئاتر کودک و نوجوان، نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان، برنامه‌های متنوع و تولید پویانمایی‌هایی در حوزه کودک و نوجوان در استان همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی انجام شده است.

وی افزود: این بار نیز همدان میزبان بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است و هنرمندان و علاقمندان به هنر اصیل با حضور فعال در این رخداد جهانی فضای استان را پویا و پرتحرک ساخته‌اند.

استاندار همدان گفت: اجرای این برنامه‌ها فرصتی مغتنم برای بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از آثاری با مضمون اخلاق و سنت اسلامی، فرهنگ ایرانی، نهاد خانواده، نشاط و امید در جامعه و نسل آینده و همچنین زمینه‌ای در راستای تقویت هویت فرهنگ ایرانی اسلامی خواهد بود.

وی ابراز کرد: شعار جشنواره تئاتر «پرواز پروانه‌های خیال» است که بسیار پر معنا و بیانگر تأثیر تئاتر در ایجاد روحیه عطوفت، نوع دوستی در بین کودکان و نوجوانان است.

قاسمی فرزاد ضمن تشکر از وزیر فرهنگ ارشاد و اسلامی و دست اندرکاران و شرکت کنندگان جشنواره گفت: آرزومندم اینگونه جشنواره‌ها با تولید درون مایه‌های تمدن‌ساز و خلاقانه زمینه‌ای فراهم کند تا همه کودکان جهان به دور از هر گونه خشونت در کانون خانواده به عنوان مهمترین و مقدس‌ترین نهاد بشری زندگی پر از پویایی، نشاط و شادمانی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات