مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوا کل سپاه گفت: اولین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت پنجشنبه ۹ تیرماه در حسینه شهدای بسیج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۳۴
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

حجت الاسلام علی اکبر داراب کلایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوا کل سپاه پاسداران در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت (ترور) فاوای سپاه گفت: اولین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت (ترور) فاوا سپاه روز پنجشنبه ۹ تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ در حسینه شهدای بسیج با حضور خانواده‌های محترم این شهدا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام داراب ادامه داد: در این یادواره حجت الاسلام شیخ ناصر یوسفی سخنرانی خواهند کرد و حاج محمد رضا بذری و حاج احمد قدمی مدیحه سرایی خواهند کرد.

وی افزود: در این مراسم خانواده‌های محترم و معزز ۱۵ شهید مدافع حرم با تخصص فاوا از سراسر کشور حضور خواهند داشت و ضمن معرفی این شهدای بزرگ با حضور مسئولان از آن‌ها تقدیر و عمل خواهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوا کل سپاه پاسداران گفت: از سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه نیز برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

وی با اشاره به دلیل انتخاب این شهدا گفت: این شهدای رشته و تخصص خاصی دارند که با این مراسم می خواهیم مردم با آن‌ها بیشتر آشنا شوند و بدانند که این شهدای عزیز با این تخصص در محور مقاومت حضور داشتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام داراب افزود: هدف اصلی و کلی آئین‌های بزرگداشت شهدا زنده نگهداشتن یاد و خاطره ان‌ها و معرفی این شهدای بزرگ به نسل جوان است، ما می خواهیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم تا راه و مسیر آن‌ها فراموش نشود. تا بتوانیم به مسئولیت خود عمل کنیم.

اولین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فاوا سپاه برگزار می شود

ارسال نظرات