خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین در آیین تجلیل از جهادگران تربیتی دانشگاه فرهنگیان؛  

مدرسه و دانشگاه، عرصه پرورش نسل تراز انقلاب است  

سردار افروزی گفت: کلاس درس عرصه آموختن است و چه در دوران انقلاب، دفاع مقدس و امروز، کلاس درس عرصه پرورش نسل تراز انقلاب برای حفظ آرمان های است که دانش آموختگان همین مدارس و کلاس ها و دانشگاه ها برای آن آرمان ها از جان گذشتند.
کد خبر: ۹۴۴۱۵۱۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیین تجلیل از جهادگران تربیتی با حضور سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین، عباس کاظمی فرماندار قزوین، دکتر حمیدرضا مشهدی سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان، مدیر کل آموزش و پرورش، فرماندار قزوین، قائم مقام بسیج اساتید استان، روسای پردیس ها، کارکنان و دانشجو معلمان از مسوولان استانی در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد.

 

سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در این مراسم بیان کرد: جهاد به معنی انجام تمامی اقدامات برای مقابله با تهاجم دشمن است که گروه های جهادی در عرصه های مختلف اقدامات شایسته ای در این زمینه به ظهور رسانده اند.

 

وی ضمن قدردانی از حضور دانشجو معلمان در طرح جهادی آموزش و تربیت کودکان اتباع افغانستانی بازمانده از تحصیل بیان کرد: اصلی ترین معیاری که یک جامعه را به تعالی می رساند جدای از تربیت والدین، تربیت افراد توسط معلمان در کلاس درس است. 

 

سردار افروزی عنوان کرد: کلاس درس عرصه آموختن است و چه در دوران انقلاب، دفاع مقدس و امروز، کلاس درس عرصه پرورش نسل تراز انقلاب برای حفظ آرمان های است که دانش آموختگان همین مدارس و کلاس ها و دانشگاه ها برای آن آرمان ها از جان گذشتند.

 

در پایان مراسم از جهادگران تربیتی پردیس های خواهران و برادران با اهدای لوح تقدیر و تابلوی متبرک به قطعه فرشی از آستان مقدس امام رضا (ع) تجلیل به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها