حجت الاسلام شاد گفت:

شهید بهشتی در مبارزه با استکبار کم نظیر بود

نماینده، ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان اظهار داشت: بدون شک امنیت پایدار و نظم و آرامشی که امروز بر جامعه حاکم است مرهون فداکاری و از خودگذشتگی خدمتگزاران نظام در قوه قضاییه می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۴۱۵۴۱
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام شاد مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان، ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا کرده است.
وی تاکید کرد: قوه قضاییه در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته، یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان ادامه داد: شهید بهشتی (ره) ویارانش، با نثار خون پاکشان، موجب استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند، بلندآوازگانی که این حماسه‌ها را خلق نمودند طنینی پرصلابت و شکوهی بی‌مانند را در خاطر ملت ایران به یادگار گذاشتند.
حجت الاسلام شاد افزود: دشمنان سعی داشتند با ترور و به شهادت رساندن افراد تأثیرگذار و انقلابی حرکت پیش‌رونده نظام را متوقف کنند، اما در این عرصه نه‌تن‌ها موفق نبودند بلکه بحمدالله خون این مردان الهی باعث جنبش و حرکت بیشتری در صدور و حرکت انقلاب اسلامی ایران شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: هفتم تیرماه یادآور شهادت مظلومانه یار و یاور دیرین امام امت، حضرت آیت‌الله دکتر سید محمد بهشتی (ره) و ۷۲ تن از یاران با وفای انقلاب در واقعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی است که خاطره تلخ آن، هیچ‌گاه از صفحه ذهن ملت انقلابی و استکبارستیز ایران اسلامی محو نمی‌گردد.

حجت الاسلام شاد افزود: سلام و درود به روح بلند شهیدان مخصوصا شهید عزیز دکتر بهشتی و هفتاد و دو یار با وفای ایشان که در راه انقلاب اسلامی جان خود را فدای کشور و ملت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار