خبرهای داغ:
فرماندار کبودراهنگ تأکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری داخلی

همدان-فرماندار شهرستان کبودراهنگ بر لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام ‌در ارائه خدمات شایسته و مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۴۱۵۵۴
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسلم غلامی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر تابستانه شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه را لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام ‌در ارائه خدمات شایسته و مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران است.

وی گفت: باید به بهترین وجه ممکن خدماتی شایسته و درخور هموطنانی که شهرستان ما را به عنوان مقصد یا مسیر سفر انتخاب می‌کنند، به آن‌ها ارائه دهیم و لازم است نهایت تلاش و کوشش خود را در راستای رضایتمندی این عزیزان به کار بندیم.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ ادامه داد: در دو سال گذشته شدت بالای شیوع بیماری کرونا بسیاری از خانواده‌ها و افراد علاقمند را از انجام سفرها دور نگه داشت، اما در ماه‌های گذشته با بهبود شرایط کرونایی زمینه برای رونق دوباره سفرها  در این شهرستان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲درصد از مسافران در این شهرستان اسکان پیدا کرده‌اند، تاکید کرد:  تمام واحدهای گردشگری اعم از هتل‌ها، اسکان‌های آموزش و پرورش، خانه‌های مسافر، بومگردی‌ها و از این قبیل واحدها ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، واحد مربوطه باید جوابگو باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار