خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛
حجت الاسلام نوروزی عنوان کرد: اداره کل اوقاف استان دارای چند موکب است که همزمان با ایام اربعین به زایرین حسینی خدمت رسانی می کنند. این موکب ها شامل موکب امامزاده طاهر(ع) آوج، موکب سیدالشهدا(ع) در شهر نجف، موکب بی بی زبیده خاتون(ع) است که در شهر کربلا مستقر می باشد. 
کد خبر: ۹۴۴۱۶۶۵
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

قزوین_حجت الاسلام نوروزی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره مل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در حاشیه برگزاری جلسه مواکب و رصد نیات، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه محرم و بصیرت عاشورایی، این جلسه برگزار شد.

 

وی گفت: اجرای طرح شمیم خدمت، بصیرت عاشورایی و موضوع موکب های ایام اربعین و مهر تحصیلی جزو مواردی است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

 

حجت الاسلام نوروزی اظهار کرد: اداره کل اوقاف استان دارای چند موکب است که همزمان با ایام اربعین به زایرین حسینی خدمت رسانی می کنند. این موکب ها شامل موکب امامزاده طاهر(ع) آوج، موکب سیدالشهدا(ع) در شهر نجف، موکب بی بی زبیده خاتون(ع) است که در شهر کربلا مستقر می باشد. 

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قزوین عنوان کرد: مقرر شد جهت تقسیم کار و وظایف، تعیین خدمه موکب ها و وسایل نقلیه، این جلسات به صورت هفتگی برگزار شود. 

 

وی با اشاره به خدمات موکب ها افزود: موکب ها تلفیقی از خدمات فرهنگی، رفاهی و اسکان است. امسال با توجه به گرمای فصل تابستان، در کنار مباحث فرهنگی و تغذیه، موضوع اسکان، بهداشت و وسایل سرمایشی بسیار مورد توجه است و امیدواریم که خیرین عزیز در این مسیر یاریگر ما باشند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها