حجت الاسلام محمدی:

جهاد تبیین در فضای حقیقی و مجازی یک امر ضروری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: جهاد تبیین در فضای حقیقی و مجازی برای شناساندن چهره کریه منافقین یک وظیفه حیاتی در راستای حراست از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۱۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لنگرود در حسینیه شهدای گردان کمیل برگزار شد.

حجت الاسلام احسان‌الله محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه یک اصل مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: تنها راه نجات کشور از این شرایط تبیعت از ولایت فقیه و پیروی از سیره شهدا است و تا زمانی که این مهم در جامعه انجام نشود به هیچ موفقیتی نخواهیم رسید.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به توطئه‌های منافقین داخلی و خارجی به  منظور نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: منافقین و گروهک‌های تروریستی در دوران دفاع مقدس و اوایل پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترور مردم عادی و بیگناه و همچنین چهره‌های شاخص نظام از جمله  شهید بهشتی، باهنر، رجایی و مطهری سعی در ایجاد خلل در روند کاری جمهوری اسلامی داشتند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به شناسایی چهره‌های منافقین در جامعه افزود: جهاد تبیین در فضای حقیقی و مجازی برای شناساندن چهره کریه منافقین یک وظیفه حیاتی در راستای حراست از انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار