جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان  خدمت‌گذاری برای اسلام و مردم را یم هدف مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: یکی از مسائل مهم در هنگام تکریم این است که در پیشگاه خداوند روسفید باشد که برخورداری از فرهنگ بسیجی و در کنار مردم بودن این مهم را میسر می‌کند.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۱۵
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لنگرود در حسینیه شهدای گردان کمیل برگزار شد.

سرهنگ الیاس کوثری، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه خدمت به  مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک فرصت الهی برای به سعادت رسیدن در دنیا و آخرت است، اظهار کرد: ما در خدمت به نظام، مردم و اسلام بازنشستگی نداریم و قطعا هر کسی باید همواره در طول عمر بنای خدمت داشته باشد.

سرهنگ کوثری با بیان اینکه ممکن است لباس خدمت عوض شود و در ظاهر فرق کند اما در عمل بنای خدمت همواره باید مد نظر باشد گفت: اسلام به ما یاد داده که از ابتدا تا پایان در مسیر خدمت به نظام اسلامی باشیم.

وی خدمت‌گذاری برای اسلام و مردم را یک هدف مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: یکی از مسائل مهم در هنگام تکریم و معارفه این است که در پیشگاه خداوند رو سفید باشد که برخورداری از فرهنگ بسیجی و در کنار مردم بودن این مهم را میسر می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات