خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: با رای قاطع نمایندگان مجلس به کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، مجلس یازدهم گام مهمی برای تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و قراردادی و .. برداشت
کد خبر: ۹۴۴۱۷۲۸
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی  حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، در مجلس رای موافق دادم اظهار داشت: با رای قاطع نمایندگان مجلس به کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، مجلس یازدهم گام مهمی برای تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و قراردادی و .. برداشت، و این طرح برای بررسی جرئیات به کمیسیون ارجاع شد و به صورت شوری در دستور کار مجلس است.

حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در بیان نحوه ادامه رسیدگی به طرح ساماندهی استخدام کارکنان مجلس اظهار کرد: اولویت بررسی طرح هفته گذشته با ۱۸۶ رای تصویب شد و بر همان اساس امروز در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وی افزود: در آئین‌نامه آمده است که ابتدا باید نظر نمایندگان در خصوص کلیات اخذ شود سپس وارد بررسی جزییات طرح شویم، از طرفی هم آئین‌نامه به هیات رئیسه اختیار داده است که طرحی را بر اساس تشخیص خود دو شوری کند یا به صورت یک شوری بررسی شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در گذشته افرادی که کار می‌کردند قرارداد آن‌ها رسمی، پیمانی یا قراردادی بود و در حال حاضر ۲۷ نوع قرارداد است.

خسروی عنوان کرد: برای این‌که این‌ها ساماندهی شود این طرح به مجلس آمده و کلیات آن تصویب و من نیز جزو موافقان کلیات بودم ان شاءالله در کمیسیون تخصصی بررسی و در صحن نتیجه نهایی گرفته خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در دستور کار نمایندگان قرار گرفت طرح تکمیل سازمان پدافند غیر عامل بود؛ پدافند غیرعامل به غیر از بحث‌های نظامی ما باید پدافند غیر عامل خودمان را نیز ساماندهی کنیم به این معنا که اگر زیرساخت‌های ما مانند آب، برق، گاز، مخابرات و بحث فضای سایبری و بسیاری مسائل دیگر مورد تهدید دشمن قرار گرفت به موقع بتوانیم دفاع کنیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: پدافند غیر عامل از قبل هم بوده و کار‌های خودش را انجام داده و در حال حاضر به دلیل این‌که ساختار قانونی پیدا کند جزو دستور کار نماینده‌ها بود که بنده هم رای موافق دادم و ان شاءالله جزئیات نیز بررسی خواهدشد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها