خبرهای داغ:
همدان-مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر گفت: طرح جوانه‌های صالحین امسال در پایگاه‌های مقاومت با محوریت کشف استعداد متربیان و بسیجیان در راستای اجرای تابستانی شاد و پرنشاط برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۲۳
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

برگزاری طرح جوانه‌های صالحین با محوریت کشف استعداد متربیان و بسیجیان

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمودی در مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین که با حضور متربیان، سرگروه‌ها و بسیجیان پایگاه‌های شهید مطهری و شهید ابراهیم هادی شهرستان ملایر برگزار شد، اظهار کرد: طرح جوانه‌های صالحین امسال در پایگاه‌های مقاومت با محوریت کشف استعداد متربیان و بسیجیان در راستای اجرای تابستانی شاد و پرنشاط برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف متعالی طرح جوانه‌های صالحین گفت: هدف عمده این طرح در پایگاه جذب افراد به بسیج، کادرسازی و تقویت حلقات صالحین در زمینه‌های مختلف است.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید مطهری ملایر نیز در ادامه با اشاره به اینکه شرکت در این طرح در گروه‌های سنی متفاوت انجام می‌پذیرد و ثبت‌نام از روزهای آغازین تیر ماه شروع شده است، افزود: امسال برنامه‌های متنوع و متفاوتی برای متربیان و بسیجیان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی، رسانه، مشاوره، اردویی و... در پایگاه و مسجد اجرا می‌شود.

ابوالفضل سلامی ادامه داد: در راستای تقویت کیفی برنامه‌ها هیئت اندیشه‌ورز صالحین در سطح پایگاه تشکیل و توافقات خاصی با سازمان‌های فنی وحرفه‌ای شهرستان برای تامین مربی در رشته‌های مختلف در این طرح برنامه‌ریزی شده و تلاش ما بر این است که برنامه‌ها با رعایت بهداشتی اجرایی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات