خبرهای داغ:
مراسم باز خوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در محل مسجد جامع شهر آشخانه با حضور مسؤلین شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۴۵
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مراسم باز خوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در محل مسجد جامع شهر آشخانه با حضور مسؤلین شهرستان برگزار گردید.
دراین مراسم حجت الاسلام اسدی مسؤل فرهنگی اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه حضرت جوادالائمه عليه السلام خراسان شمالی گفت: ششم تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر، مقام معظم رهبری مورد سوء قصد و حمله تروریستی قرار گرفتند و به درجه رفیع جانبازی نائل شدند. در هفتم تیر همان سال حادثه تروریستی بمب گذاری در سالن جلسات حزب جمهوری اسلامی سابق واقع شد که شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانشان را به شهادت رساندند.
حجت الاسلام اسدی اضافه کرد: هشتم تیر در سردشت، اولین حمله شیمیایی رژیم بعثی عراق بر روی مردم مظلوم کُرد سردشت در استان آذربایجان غربی اتفاق افتاد و موجب شهادت ۱۱۰ نفر از هموطنان ما در آن شهر و مجروحیت و رنج و جانبازی تعداد بیشماری از هموطنان ما شد که تا به امروز ادامه دارد.
اسدی، ادامه داد: در روز ۱۱ تیر ۱۳۶۱ شهادت شهید صدوقی امام جمعه یزد اتفاق افتاد که بازهم توسط منافقین کوردل انجام شد. همانطور که ملاحظه می‌کنید برخی از این حرکت‌های تروریستی توسط فرقه ضاله منافقین انجام شده که اکنون در آغوش کشور‌های غربی و آمریکایی به راحتی آرمیده‌اند و علیه ایران توطئه می‌کنند.
وی تاکید کرد: خیلی از این حملات تروریستی توسط خود آمریکا رخ داد، مانند روز ۱۲ تیر۱۳۶۷ و شلیک به هواپیمای مسافربری که با پرواز شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با شناسه «IR۶۵۵» انجام شد.
وی افزود: مدعی‌ترین حکومت در حقوق بشر آمریکاست و مضحک‌تر از آن این است که آمریکایی‌ها بسیاری از ملت‌های آزادی‌خواه را به جرم حقوق بشر در مجامع بین‌المللی متهم می‌کنند، آن‌هایی که دستشان به خون ملت آغشته است، امروز آزادانه در کشور‌های غربی فعالیت می‌کنند، نشست دارند و همایش اجرا می‌کنند و بسیاری از مسئولان حال و سابق آمریکایی در همایشی شرکت می‌کنند که بانیان آن کمر به قتل ایرانی‌ها بسته‌اند.
اسدی تصریح کرد: منافقین که امروز به عنوان یکی از گروه‌های سیاسی محسوب شده و اسمشان از گروه‌های تروریستی خارج شده است، در جنگ ایران و عراق به عنوان خائنین به ملت، اطلاعات مراکز درمانی و نظامی را به دشمن می‌دادند.
وی اضافه کرد: امروزه بسیاری از گزارش‌هایی که به دروغ درباره حقوق بشر ایران به مجامع بین‌المللی داده می‌شود، توسط همین‌هاست. کسانی که ۱۷ هزار ترور را در داخل کشور انجام دادند، امروز گزارشاتشان به عنوان مستند‌های آمریکا از نقض حقوق بشر در ایران مطرح می‌شود.

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است
اسدی مسؤل فرهنگی قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جوادالائمه عليه السلام خراسان شمالی در ادامه گفت: آمریکا خودش بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است، ولی با نفوذی که دارند، می‌بینید که کمترین محکومیت‌ها را علیه آمریکا شاهد هستیم. در گزارش ۲۰۲۱ حقوق بشری آمریکا در سطوح مختلف و گسترده که در موارد بسیاری نقض حقوق بشر آشکار است به طوری که حتی گزارش‌های بین‌المللی که با نگاه جانبدارانه تهیه شده، نتوانسته از نقض حقوق بشر امریکایی‌ها چشم پوشی کند.
اسدی ، با اشاره به اینکه کشتار خودسرانه پلیس در آمریکا و اقدامات خودسرانه نظام قضایی آمریکا و دخالت آن‌ها در فجایع انسانی در کشور‌هایی مانند یمن، فلسطین و افغانستان بر کسی پوشیده نیست،

ارسال نظرات
پر بیننده ها