خبرهای داغ:
وزیر کشور در سفر به مناطق زلزله‌زده اندیکا‌ ‌از نزدیک در جریان روند اجرای بازسازی و مرمت منازل خسارت‌دیده قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۴۱۹۱۴
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

احمد وحیدی ‌صبح امروز در سفری یک روزه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز وارد خوزستان شد و در بدو ورود مورد استقبال ولی‌الله حیاتی‌ معاون امنیتی و انتظامی، آقارضا فتوحی‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی و محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان قرار گرفت.

وزیر کشور بلافاصله عازم ‌مناطق زلزله‌زده اندیکا‌ شد تا از نزدیک در جریان روند اجرای بازسازی و مرمت منازل خسارت‌دیده قرار گیرد.‌‌

وزیر کشور در بدو ورود به خوزستان جهت بازدید از وضعیت واحدهای مسکونی ساخته شده توسط بنیاد مسکن برای مردم زلزله‌زده اندیکا وارد روستای گلالک از بخش چلو شد.

وحیدی که با همراهی مسئولان محلی، از روستاهای خسارت‌دیده بازدید می‌کرد‌‌ ضمن گفتگو با مردم، وضعیت رسیدگی‌ها به این روستاها و راهکارهای حمایت از روند رفع محرومیت از این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

‌وزیر کشور در حاشیه این بازدید گفت: هدف از این سفر، حضور در مناطق زلزله‌زده اندیکا و بررسی مستقیم آخرین وضعیت زلزله زدگان است.

وحیدی با اشاره به آخرین وضعیت واحدهای مسکونی ساخته شده در این روستا اظهار داشت: در این روستا حدود 60 مسکن باید ساخته می‌شد و در حال حاضر برخی از آن‌ها حدود 70 درصد پیشرفت داشته‌اند و با قول‌هایی که داده شده بناست این واحدها تا مردادماه به پایان برسند.

وی عنوان کرد: روستاهای دیگری نیز در اندیکا وجود دارد که ساخت واحدهای مسکونی در آن‌ها به بنیاد مسکن سپرده شده و با جلساتی که امروز خواهیم داشت آخرین وضعیت ساخت این واحدها را مورد بررسی قرار خواهیم داد و از هیچ کمکی برای تسریع در عملیات ساخت و ساز دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها