خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:
سردار مرادحاجتی گفت: مادران شهدا سفیر ایثار و استقامت اند و باید برنامه ریزی شود که این ها هر روز در مدارس و دانشگاه ها حضور یابند و از زندگی پر رمز و راز و حماسی شان بگویند تا نسل جوان ما از این عزیزان فاطمی الگو بگیرند.
کد خبر: ۹۴۴۱۹۳۷
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار عبدالرضا مرادحاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با کانون مادران شهدای خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار، توجه و رسیدگی به مادران و خانواده های معظم شهدا را یک ضرورت و عبادت دانست و اظهار داشت: شمایی که تمام وجودتان و فرزندان تان را برای این نظام فدا کردید، ما چه کاری می توانیم در مقابل شما انجام دهیم جز اینکه با شرمندگی به شما محبت کنیم.

سردار مرادحاجتی گفت: شاید کمی دیر ولی شروع کردیم و کانون مادران، دختران، همسران و خواهران شهدا را تشکیل دادیم تا بتوانیم در کنار هم کارهای خوبی برای این قشر بی نظیر انجام دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: یک کلیپ از نوجوانان کشور ما در یکی از پارک ها پخش شد که در واقع یک زنگ خطر بود چرا که غفلت امثال ما باعث شده که دشمن تا به این حد در کالبد نسل نوجوان ما نفوذ کند و ما نباید بایت این غفلت ها خودمان را ببخشیم.

وی افزود: مادران شهدا سفیر ایثار و استقامت اند و باید برنامه ریزی شود که این ها هر روز در مدارس و دانشگاه ها حضور یابند و از زندگی پر رمز و راز و حماسی شان بگویند تا نسل جوان ما از این عزیزان فاطمی الگو بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها