خبرهای داغ:
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه قزوین، زنجان و همدان؛
حجت الاسلام آقاسیان در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین با تاکید بر تعامل بیش از پیش ارتش و حوزه علمیه گفت: برای افزایش بصیرت دینی و انقلابی کارکنان و خانواده ها نیاز داریم تا از تجربیات حوزه در زمینه های مختلف بیش از گذشته بهره مند شویم.
کد خبر: ۹۴۴۱۹۵۰
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام رمضان آقاسیان، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه قزوین، زنجان و همدان در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: شناسنامه برنامه های فرهنگی در ارتش "طرح های فرهنگی مصباح " می باشد که عملیاتی سازی محتوای این طرح ها در تعامل بیشتر با حوزه های علمیه و با بهره گیری از تجربیات و دانش اساتید و علماء حوزه علمیه قابل تحقق می باشد.

حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا مدیر حوزه های علمیه استان قزوین نیز در این دیدار بر آمادگی کامل همکاری و تعامل حوزه علمیه با ارتش در زمینه های تعلیمی، تربیتی، مشاوره ای، عقیدتی اشاره کرد و افزود: تمام تلاش حوزه تربیت علما و فضلایی است که بتوانند نیاز جامعه به ویژه جوانان را برطرف نمایند و حوزه آمادگی دارد که با ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان و امکانات همکاری نماید.

مدیر حوزه های علمیه استان قزوین با اشاره به ظرفیت های موجود در ارتش و دوره خدمت مقدس سربازی و وجود جوانان گفت: جوانانی که برای طی دوره سربازی در ارتش خدمت می کنند بهترین فرصت برای ارتش و حوزه علمیه هست تا در تربیت اسلامی آنان تلاش نموده به طوری که بعد از پایان خدمت سربازی جوانی با تفکرات انقلابی به جامعه تحویل داده شود.

حجت الاسلام سبحانی نیا بیان کرد: پیوند بین دو نهاد ارزشمند حوزه علمیه و ارتش می‌تواند گام‌های موثری در برگزاری برنامه‌های مختلف برای کادر و سربازان ایجاد نماید، که در آینده ثمرات و برکات فراوانی را در بر خواهد داشت.

در پایان این دیدار بر تعامل و همکاری بیشتر حوزه و ارتش در زمینه های برگزاری دوره های بصیرت، مهدویت، خدمات مشاوره ای و غیره جهت افزایش بینش و بصیرت انقلابی و دینی کارکنان پایور، خانواده ها و سربازان تاکید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها