خبرهای داغ:
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر شیراز گفت: پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر شیراز تا ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۴۲۰۵۴
|
۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیلین صادقی سروستانی با اشاره به فعالیت مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر گفت: این مرکز از سال ۱۳۸۲ شروع به کار کرد که تا به حال بیش از ۱۰ هزار دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و در دو حوزه مدیریت خدمات اجتماعی و صنعت از آن فارغ التحصیل شده اند.
او با بیان اینکه در 15رشته کاردانی و 9 رشته کارشناسی ناپیوسته، پذیرش خواهیم داشت، افزود: در حال حاضر برای مهرماه ۱۴۰۱ از ۱ تیرماه پذیرش کارشناسی ناپیوسته شروع شده و تا ۱۴ تیرماه ادامه دارد.
صادقی در عین حال از ایجاد رشته های جدید کاردانی در این مرکز آموزشی برای اولین بار خبر داد و گفت: در مقطع کاردانی، رشته صنایع چوب و تولید مبلمان ایجاد شده و با توجه به اینکه 5هنرستان در فارس در رشته چوب فعالیت می کنند، موقعیت مناسبی است.
او همچنین گفت: از دیگر رشته های جدید کاردانی، پیرایش مردانه و کاردانی حرفه ای تکنیک های فروش است که این مرکز آن را تدوین کرده است ضمن اینکه برای اولین بارکاردانی حرفه ای بازرگانی و مشاورین املاک را هم اجرا خواهیم کردیم.
صادقی در ادامه به مزیت های مرکزآموزش علمی کاربردی خانه کارگر شیراز نیز اشاره کرد و گفت: پذیرش دانشجو بدون کنکور در هر ترم، اعطای معافیت تحصیلی، تشکیل کلاس ها در بعد از ظهر، وجود کارگاه ها و آزمایشگاه های مجهز، تخفیف شهریه تا 70درصد ویژه اعضای خانه کارگر، انتخاب رشته بدون توجه به مدرک قبلی، قرار داد با سازمان ها ازجمله بنیاد شهید از جمله مزیت های این مرکز آموزشی است.
او در پایان گفت: پذیرش از اتباع خارجی که دارای اقامت قانونی هستند نیز انجام می پذیرد.
وی ضمن اشاره به پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی حرفه ای و کاردانی فنی در این مرکز از نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۱ گفت: جهت کسب اطلاعات بیشتر متقاضیان تحصیل در این مرکز آموزشی می توانند با شماره 917732046و07137210218 تماس بگیرند یا برای ثبت ثام حضوری به مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر به آدرس : بلوار فرصت شیرازی ،بولوار پروین اعتصامی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها