خبرهای داغ:
همدان-مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: شرط ایجاد جامعه توحیدی داشتن اندیشه بزرگ همچون شهید سردار سلیمانی که به دنبال تشکیل حکومت جهانی اسلامی بود.
کد خبر: ۹۴۴۲۲۷۰
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی ظفری در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نهاوند اظهار کرد: نویسنده کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»، تلاش کرده است خصوصیات و ویژگی‌های دفاع مقدس را در یک کتاب به نگارش در آورد.

وی با اشاره به اینکه منش قهرمانی باید در دنیا ریشه بدواند، گفت: انقلاب اسلامی به دنبال ریشه‌های خوب است و منش قهرمانی باید در دنیا ریشه بدواند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اظهار داشت: هدف از تشکیل انقلاب اسلامی، ایجاد حکومت و نظام اسلامی و تشکیل یک نظام جهانی بوده است.

وی افزود: در این انقلاب کسی دنبال دردسر نیست و همه دنبال آرامش هستند تا یک حکومت جهانی و اسلامی ریشه‌دار تحویل آقا امام زمان (عج) شود .

سردار ظفری با اشاره به شخصیت امام خمینی(ره) بیان داشت: امام خمینی (ره) ویژگی‌هایی داشتند که در دوران خود کسی این ویژگی‌ها را نداشت و یکی از کسانی که به خوبی امام(ره) را شناخت و سخنان ایشان را درک کرد، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود .

وی اظهار داشت: بنده معتقدم امام (ره) را مردم انتخاب نکردند، بلکه امام را خدا فرستاد تا این انقلاب شکل گرفته شود و به یک حکومت جهانی تبدیل شود؛ خط قرمز ما امام(ره) و انقلاب است و هیچ‌کس حق ندارد پا روی خط قرمزهای ما بگذارد .

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه باید روی تشکیل حکمت جهانی کار شود، تصریح کرد: شهید سلیمانی بنای انقلاب اسلامی را در عراق گذاشت و به دنبال تشکیل یک حکومت جهانی بود .

وی با اشاره به اینکه شرط ایجاد جامعه توحیدی را داشتن اندیشه بزرگ همچون شهید سردار سلیمانی که به دنبال تشکیل حکومت جهانی اسلامی بود، دانست و تاکید کرد: ما نیز باید به دنبال تشکیل حکومت جهانی باشیم و به وضع موجود قانع نباشیم، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک ظرفیت الهی بود که شخصیتش ریشه در انقلاب و اسلام و اندیشه توحیدی امام(ره) داشت.

سردار ظفری با بیان اینکه پایه‌ریزی‌های اندیشه بر دوش بچه‌های انقلاب است، گفت: وظیفه همه مردم حمایت از انقلاب اسلامی است و باید پایه‌ریزی اندیشه بر روی بچه‌های انقلاب شکل گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به سرمایه‌ها و بزرگان شهرستان نهاوند بیان داشت: شهرستان نهاوند دارای سرمایه‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی است که این سرمایه‌ها باید به بهترین نحو نگهداری و حفظ شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه حوزه فکری و اندیشه‌ای و دکترین سیاسی ما بعد از دفاع مقدس به استراتژی هجومی تبدیل شد، به بیان ویژگی‌های دفاع مقدس پرداخت و گفت: از ویژگی‌های دوران دفاع مقدس وحدت و انسجامی بود که بین سپاه و ارتش و مردم ایجاد شد و وحدت عامل اصلی ما در پیروزی عملیات بیت‌المقدس بود.

وی گفت: راز موفقیت ما در دفاع مقدس نگهداری اخلاق بود و باید اینها را برای نسل جدید بازگو کنیم چراکه می‌تواند نجات‌بخش جامعه امروز ما باشد.

سردار ظفری با اشاره به اینکه دفاع مقدس رازها و زوایای پنهانی دارد و بسترسازی لازم در جامعه انجام نگرفته که حقایق دفاع مقدس به درستی بیان شود، افزود: در ترویج و جریان‌سازی دفاع مقدس آنچنان که باید موفق عمل نکردیم؛ برای احیای فرهنگ و ترویج و جریان‌سازی آن، دو راهکار تبلیغ و شعار و گفتمان‌سازی وجود دارد و قریب به اتفاق کارها بیشتر در حوزه تبلیغ و شعار است.

وی در پایان با بیان اینکه پیشکسوتان قبله نمای جامعه امروز هستند، گفت: نگاه پیشکسوتان، نگاه شهدا و حاج میرزا محمد سلگی است و شناسنامه شهرستان نهاوند پیشکسوتان هستند و همه باید پیشکسوتان را ارج بگذارند و از یادگاران جبهه و جنگ این ظرفیت‌های بزرگ در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت استفاده کنند

انتهای پیام/

ارسال نظرات