همدان-کارشناس خانواده گفت: کارگاه‌های آموزشی پیش از ازدواج با توجه به افزایش آسیب‌های اجتماعی نیاز جامعه امروز است، که یکی از عمده آسیب‌ها ضعف در مهارت‌های پیش از ازدواج و افزایش چشمگیر آمار طلاق است.
کد خبر: ۹۴۴۲۴۶۶
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با هفته ازدواج و سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم جشنی به همت بسیجیان پایگاه بسیج هاجر حوزه حضرت زینب کبری (س) و طرح شهید بهنام محمدی در حسینیه کوی چمن شهر لالجین برگزار شد.

زینب محمدیان در این مراسم ضمن تبریک این ایام گفت: کارگاه‌های آموزشی پیش از ازدواج با توجه به افزایش آسیب‌های اجتماعی نیاز جامعه امروز است، که یکی از عمده آسیب‌ها ضعف در مهارت‌های پیش از ازدواج و افزایش چشمگیر آمار طلاق است.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی مطالبی در مورد مهارت‌های شناخت زوجین از یکدیگر، طریقه صحیح انتخاب همسر و شناسایی معیارهای ازدواج ارائه می‌شود.

کارشناس خانواده تصریح کرد: ازدواج یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین انتخاب‌هایی است که هر فرد در طول زندگی خود با آن روبرو می‌شود و این انتخاب مهم، مستلزم آگاهی و آموزش‌هایی است که عدم توجه به آن ممکن است عوارض غیر قابل جبرانی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات