نقش رسانه در جهاد تبیین بسیار مهم است

سردار محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، با اشاره به نقش رسانه در جهاد تبیین، امیدآفرینی در جامعه را وظیفه رسانه ها و اهل قلم بیان کرد.
کد خبر: ۹۴۴۲۶۰۸
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، سردار«علی محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) صبح امروز در دیدار با خانواده شهید وهاب شهرانی از شهدای رسانه ای استان و رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر،  گفت:  امروز توفیق پیدا کرده ایم در جمع خانواده شهید رسانه استان که در ابتدای انقلاب اسلامی در عرصه رسانه فعالیت‌های بسیار ارزشمندی داشت و هرجا نیاز بود حضور پیدا کرده و مسئولیت‌های بسیاری را در این حوزه برعهده داشت، باشیم.

وی با اشاره به اینکه  شهید وهاب شهرانی کرانی در عرصه رسانه به عنوان شهید شاخص استان چهارمحال و بختیاری شناخته شده، تصریح کرد: به همین مناسبت هرساله جشنواره ابوذر برگزار می شود که خوشبختانه یکی از جشنواره های بسیار موثر و پر توفیقی است.

سردار اکبری خاطر نشان کرد: در سال 1381 روز قلم مصوب شد و در تقویم ایران نیز 14 تیرماه با عنوان روز قلم به ثبت رسید، در قرآن کریم نیز سوره‌ای به نام قلم و همراه با قسم به قلم و آنچه که می‌نویسد وجود دارد و این نشان‌دهنده اهمیت این موضوع است، امروز نیز یکی از رسالت‌های مهم اهل رسانه این است که آنچه به رهبری امام راحل در انقلاب اسلامی شکل گرفت و درحقیقت تمامی حقایق را بنویسند و مکتوب نمایند تا ماندگار شوند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات مهم  جهاد تبیین است و نقش رسانه در این امر بسیار پررنگ است.

وی با اشاره به آمادگی مجموعه بسیج بویژه بسیج رسانه برای بکارگیری ظرفیت های رسانه ای موجود در استان، امیدآفرینی را یکی از ضرورت های کشور دانست و با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، رسالت رسانه ها و افراد اهل قلم را تلاش برای امیدآفرینی در جامعه و مقابله با توطئه های دشمنان در این عرصه دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار