شاهرود_ امام جمعه شاهرود در دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با تاکید بر پیوست مردمی دانشگاه، گفت: پیشرفت دانشگاه، پیشرفت جامعه را به همراه دارد و باید به این نقش مهم توجه کرد.
کد خبر: ۹۴۴۲۶۶۸
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست سرپرست و جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با امام جمعه شهر شاهرود در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی امام جمعه شهر شاهرود، ضمن تاکید بر عملی سازی شعار سال و نقش اساسی دانشگاه‌ها و پارک ها، در خصوص پیشبرد اهداف دانشگاه و شهرستان، عنوان کرد: اهمیت دانشگاه بر کسی پوشیده نیست، چرا که پیشرفت آن موجب پیشرفت جامعه خواهد شد.

وی بر مشخص بودن پیوست فرهنگی هر کاری در دانشگاه تاکید نمود و گفت: سهم دانشگاه صنعتی باید در تحقق شعار سال دیده شود و دانشگاه‌ها در زمینه مسئولیت اجتماعی در خصوص مدیریت بهینه مصرف ورود نموده و با حضور در شهر، پیوست مردمی را حفظ نمایید.

مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به رویکرد مثبت و تلاش در کلیه حوزه‌های وزارت و دانشگاه در خصوص پیگیری امور، به ارائه گزارشی در خصوص برنامه‌های دانشگاه در بخش‌های مختلف؛ بودجه و اعتبارات، افزایش قابل توجه حقوق نیرو‌های شرکتی‌ها در سال جدید، ساخت خوابگاه متاهلین و دانشجویی، تغییر و تحولات مدیریتی در سطح دانشگاه، تعاملات با مدیریت شهری برای پیشبرد اهداف پرداخت و به مشکلات مرتبط با بحث همسان سازی حقوق اساتید و حضوری شدن کلاس‌ها در زمان ماه مبارک رمضان اشاره نمود و گفت: با توجه به انجام اقدامات ارزشمند توسط دولت انقلابی، دانشگاه نیز تلاش دارد تا در راستای برنامه راهبردی دولت حرکت نماید.

توجه به پیوست مردمی در دانشگاه/پیشرفت دانشگاه پیشرفت جامعه را همراه دارد

حجت الاسلام ابوالفضل فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این دیدار ضمن بزرگداشت خاطره شهدای هفتم تیر به بحث حجاب و عفاف در دانشگاه و پیگیری فرایند‌های فرهنگی متعدد پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها