خبرهای داغ:
معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: البته در تلاش هستیم که یک باند آن را زودتر از موعد مقرر زیر بار ترافیک ببریم تا مشکلات تردد تا حدودی هموار شوند.
کد خبر: ۹۴۴۳۲۸۱
|
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

پرویز حسینی می‌گوید: تجهیز کارگاه بهسازی پل ششم از ۱۲ تیرماه شروع و آغاز عملیات تعمیر از روز سه شنبه ۱۴ تیر ماه انجام شد که بر اساس برنامه ریزی‌ها بهسازی آن در ۳ ماه انجام خواهد شد.

او مبنای کار و بهره برداری از پل فولاد را ۱۵ مهر ماه امسال اعلام کرد و یادآور شد که برای روان شدن ترافیک، در بلوار ساحلی پشت دانشگاه چمران نیز، مسیر ۲ بانده در حال تبدیل به ۳ باند است تا امکان تردد بیشتر و کمتر شدن حجم ترافیک فراهم شود.

به گفته آقای حسینی ساخت این طرح با تلاش‌های شبانه روزی در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا قبل از پایان تیرماه امسال به بهره برداری برسد.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز تولید قطعه‌های مورد نیاز برای تعمیر پل فولاد را به دلیل موجود نبودن در بازار زمانبر دانست.

این مقام مسئول گفت: قطعه‌های لازم در بازار موجود نیستند و باید مختص آن ساخته شوند، ضمن اینکه استانداری، شرکت فولاد و... نیر تعهد‌هایی دارند که باید به آن عمل می‌کردند.

پل ششم در اختیار شهرداری کوت عبدالله قرار دارد و در حوزه این منطقه تعریف شده، اما شهرداری اهواز مسئولیت تعمیر آن را بر عهده گرفت.

این پل از ۱۲ خرداد ماه امسال با دستور دادستان این کلانشهر و مصوبه شورای تامین خوزستان، مسدود شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها