خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت:با وجود منابع غنی باید تحول اساسی در استان ایجاد شود.
کد خبر: ۹۴۴۵۴۰۶
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

آقارضا فتوحی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خوزستان گفت: با توجه به منابع غنی که در خوزستان وجود دارد باید تغییری اساسی در استان ایجاد شود تا تحول خاصی در امنیت غذایی و استقلال اقتصادی در بخش‌های مختلف صورت بگیرد.

در این جلسه توسعه و چشم انداز آینده شیلات خوزستان، راندمان آب و آبیاری برای استان و بحث زنجیره صنایع مرتبط با بخش کشاورزی و بخش‌های صنعتی مانند پتروشیمی، فولاد و… مطرح شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در این جلسه اظهار کرد: امورات و منابعی که در استان هستند بر اساس برنامه توسعه استان و چشم انداز‌های آینده باید بتواند پیشرفت‌هایی برای استان داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ای که سازمان برنامه بودجه با همراهی دستگاه‌های اجرایی استان در حال انجام دادن است بتواند آینده روشنی را برای استان پهناور خوزستان داشته باشد.

فتوحی بیان کرد: باید یک تحرک اساسی در استان ایجاد کنیم و توقع داریم دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را بر اساس مهارتی که دارند به خوبی انجام دهند تا استان توسعه یابد.

وی افزود: باید در محور‌های اقتصادی با دنیا رقابت کنیم اگر اقتصادمان قوی باشد مردم نیز قوی هستند و رقابت می‌کنند بنابراین همه باید تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها