خبرهای داغ:
اولین رویداد استانی "چهارشنبه‌های طلائی" برگزار می‌شود:
برنامه چهارشنبه‌های طلائی، یک فعالیت ایجابی با چاشنی محبت و نوع‌دوستی در حوزه‌ی امر به معروف و نهی از منکر است که با برداشتن دوقطبی‌های کاذب، مروج فضای عقلانیت، استدلال و منطق در بین جامعه است.
کد خبر: ۹۴۴۵۴۰۹
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

سرهنگ پاسدار محمدجعفر دوست‌دار، معاون اجتماعی سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج ضمن اشاره به اهمیت انجام کارهای عمیق و دقیق در فعالیت‌های فرهنگی، گفت: با رفتارهای هیجانی، بدون پشتوانه مطالعاتی و علمی، نمی‌توان توفیقی در اصلاح سبک زندگی داشت.

وی با تشریح فعالیت یک‌ساله چهارشنبه‌های طلائی که به‌صورت مستمر هر هفته در سراسر استان فارس در حال برگزاری است، گفت: دختران و زنان دغدغه‌مند ضمن فراگیری آموزش‌ و مهارت‌های لازم، با برپایی غرفه‌های جذاب در نقاط مختلف، ضمن ارتباط‌گیری هدف‌مند با مخاطبان، ضمن برقراری رابطه‌ی صمیمانه، درخصوص اهمیت موضوع عفت و حیا صحبت می‌کنند و نتیجه‌ی این نگرش و رفتار، ضمن از بین بردن فاصله‌ها، زمینه‌ساز حس نوع‌دوستی و اقبال جامعه به زنان مومن و انقلابی است.

معاون اجتماعی سپاه فجر افزود: بنا داریم در تاريخ‌های ۲۹ و ۳۰ تیرماه، در رویدادی دو روزه بیش از ۴۰ تیم فعال چهارشنبه‌های طلائی، در سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام گرد هم جمع شوند و ضمن آشنایی و بهره‌گیری از تجربیات یکدیگر و هم‌چنین ارتقای سطح توان‌مندی‌های تیمی و فردی آنان، عملیات فرهنگی مشترک بزرگ میدانی را در نقاط مختلف شهر شیراز انجام دهند.

دوست‌دار گفت: این برنامه مصوب قرارگاه عفاف و حجاب استان به ریاست استان‌دار محترم فارس دکتر ایمانیه است و با مشارکت و هم‌کاری اعضای این قرارگاه و حضور مسئولان کشوری و استانی در هفته عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها