جانشین فرمانده کل سپاه:

خانواده پاسدار یک هویت اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی است

سردار «فدوی» گفت: هویت پاسداری از دل خانواده‌های اسلامی تقویت می‌شود و لذا خانواده پاسدار یک هویت اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی است و خانواده‌های پاسدار باید مظهر ایمان، تقوا و اراده‌های انقلابی باشد.
کد خبر: ۹۴۴۷۱۳۷
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز در آیین جشن ازدواج خانواده‌های سپاه روح الله با اشاره به اهمیت خانواده در سپاه اظهار کرد: یکی از مهمترین سرمایه‌های سپاه مسئله معنویت و خانواده است و از عوامل موفقیت پاسداران در ماموریت‌ها است و لذا روز به روز باید مسئله خانواده تقویت شود.

وی افزود: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به بنیان مقدس خانواده است و لذا یکی از عرصه های دفاع از ارزش‌های اسلامی خانواده و مدیریت فرهنگی در خانواده است و باید سبک زندگی اسلامی در خانواده تقویت شود.
 
سردار فدوی با بیان اینکه خانواده‌های پاسدار نقش و جایگاه مهمی در گام دوم دارند، گفت: هویت پاسداری از دل خانواده های اسلامی تقویت می شود و لذا خانواده پاسدار یک هویت اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی است و خانواده های پاسدار باید مظهر ایمان، تقوا و اراده های انقلابی باشد.
 
وی با تأکید بر اینکه رسالت همسران و فرزندان پاسدار یک رسالت زینبی است، افزود: قطعا در مجاهدت ها و افتخار آفرینی پاسداران شریک هستند و نهاد مقدس سپاه جایگاه ویژه ای برای خانواده قائل است و تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی برای ساختن ایرانی قوی در گام دوم مد نظر سپاه در فعالیت های خانواده است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به مأموریت های سپاه در کشور و لازمه همراهی خانواده ها با پاسداران بیان کرد: سپاه و بسیج در کنار همه ماموریت ها و رسالت های خود توجه به امر خانواده و ازدواج هم برای خانواده های پاسداران و هم برای مردم و خصوصا نیازمندان را ضروری می داند چراکه سپاه با مردم و در بین مردم و برای مردم گام بر می دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: سپاه در سختی ها و مقاطع سخت همدرد مردم است و در گفتمان سپاه مردم یکی از محورهای اصلی حرکت سپاه است و لذا ملت ایران که همواره وفاداری خود را به انقلاب و ارزشهای اسلامی نشان داده اند شایسته خدمت های صادقانه هستند.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
آخرین اخبار