خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خبر از کسب رتبه برتر سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در بین سپاه های استانی کشور و در جشنواره مالک اشتر سپاه داد
کد خبر: ۹۴۴۷۲۳۳
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

به گزارش بسیج ،سردار شاهوارپور،فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج خوزستان با اشاره به رتبه نخست سپاه استان در جشنواره مالک اشتر، گفت: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، همه رده‌های نیروهای مسلح به جهت اینکه همواره به روز باشند و رصد و پایش شوند. ارزیابی سالیانه از نیروهای مسلح در جشنواره مالک اشتر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این جشنواره از جمله جشنواره‌های بسیار مهم در نیروهای مسلح است، گفت: سپاه خوزستان در سطح سپاه‌های استانی کشور به عنوان رده برتر معرفی شد. 

سردار شاهوارپور افزود: سپاه نیروهای پنج‌گانه خود را در یک رصد کلی قرار می‌دهد و رصد عملکردی با توجه به برنامه‌هایی که به رده‌ها ابلاغ می‌شود، صورت می‌گیرد. 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: معاونت های آماد، فاوا، اشراف، حقوقی ، ایمنی و رده‌های بسیج توانستند رتبه‌های برتر را از آن خود نمایند و براین اساس در دوم مرداد در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان رتبه برتر را از آن خود کرد. 

به گزارش بسیج، جشنواره مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با شعار «تکوین و تکامل قدرت سپاه» و با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، فرماندهان نیروهای چندگانه سپاه، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرماندهان رده‌های هم‌تراز و سپاه‌های استانی در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار و فرماندهی سپاه استان خوزستان برترین فرمانده سپاه کشور معرفی گردید.

جشنواره حضرت مالک اشتر که منسوب به چهره درخشان و نامدار شهید بزرگ صدر اسلام و یاور بصیر، شجاع، فداکار و مخلص حضرت امیرالمومنین علی (ع) است، نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران پر تلاشی است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا نمودند و به صورت موثر و همه جانبه در پیشروندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولیت خود گام برداشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها