خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ 
سردار افروزی عنوان کرد: امروز با توجه به قدرت علم دانشمندان این مرز و بوم و اتکا و اعتماد به توانمندی های داخلی، هواپیماهای بدون سرنشین در نیروی هوا فضا و قایق های رادارگریز در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته است دشمن را در برابر قدرت بالای ایران زمینگیر و معادلات او را بهم بزند.  
کد خبر: ۹۴۴۷۲۶۰
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در اردوی رزمی تاکتیکی رزمندگان این یگان در منطقه عمومی لوشان بیان کرد: سپاه و رزمندگان این نهاد انقلابی امروز در اوج آمادگی رزمی و عملیاتی تاکتیکی قرار دارد و هرگونه تعرض دشمنان را در نطفه خفه کرده است.

 

وی گفت:در اردوی آمادگی و توانمندسازی فرماندهان و رزمندگان گردان های تکاور و پیاده این یگان عملیاتی گفت: این اردو با هدف توانمندسازی فرماندهان در راستای برنامه های دفاعی می‌باشد. فرماندهان و رزمندگان این یگان با شرکت در عملیات های مختلف از جمله تاخت و هجوم، دفاع از مقر و غیره با کمک آتش توپخانه و ادوات برای دفاع و مبارزه با هرگونه تهدید احتمالی از سوی دشمنان انقلاب آماده می‌شوند.

 

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اقدامات بازدارنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این نوع برنامه ها و اردوها موجب آمادگی بیش از پیش رزمندگان است و نوعی بازدارندگی محسوب می‌شود و امروز با توجه به قدرت علم و دانش دانشمندان این مرز و بوم و اتکا و اعتماد به توانمندی های داخلی، هواپیماهای بدون سرنشین در نیروی هوا فضا و قایق های رادارگریز در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته است دشمن را در برابر قدرت بالای ایران زمینگیر و معادلات او را بهم بزند.

 

سردار افروزی تصریح کرد: در این زمان به مدد الهی و لطف امام زمان هیچ‌گونه اقدام دشمن از رصد ما دور نمانده چرا که ما در شناخت دشمن و رصد اعمال و تاکتیک او، لحظه ای غافل نبوده و هرگز دچار اشتباه نخواهیم شد و کوچکترین عمل او با سخت ترین عکس العمل ما مواجه خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها