کد خبر: ۹۴۴۷۳۴۱
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، استاندار ایلام اولویت نخست اربعین امسال را تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و گفت: وزارتخانه ها، نهادها و ارگان های ذی ربط در این راستا تا قبل از اربعین به تعهدات خود عمل کنند.

 

 حسن بهرام‌نیا در ادامه پیگیری خواسته ها و مطالبات استان روز سه‌شنبه در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور با حضور وزیر کشور و در وزارت کشور برگزار شد، حضور یافت و مسائل و مشکلات حوزه اربعین را پیگیری کرد.

 

وی در این نشست ابتدا گزارشی از روند کار در حوزه اربعین در موضوعات مختلف از جمله پایش و رصد مداوم طرح ها و پروژه ها، پیشرفت پروژه ها، وضعیت زیرساخت‌ها، کمیت و کیفیت امکانات، مسائل، مشکلات و نیازهای پیش رو ارائه داد و خواستار عمل به تعهدات ایجاد شده برای وزارتخانه ها، نهادها به تعهدات و ارگان های ذی ربط تا قبل از اربعین در استان شد.

 

استاندار ایلام با اشاره به رصد و پایش به لحظه امور مربوط به اربعین در استان خواستار اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام در این حوزه شد و تاکید کرد: از آنجا که ایلام به جهت پوشش قابل توجه (بیش از ۶۵ درصد) تردد زوار اربعین را بعهده دارد، امروز اولویت اصلی و نخست استان به این موضوع مهم اختصاص یافته و در این مسیر نیازمند ورود میدانی دستگاه های ملی، وزارتخانه ها، نهادها، ارگان ها، استان های معین در عمل به تعهدات خود در استان هستیم.

ارسال نظرات