خبرهای داغ:
تبریز- رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز ظرفیت های بسیار خوبی را برای برگزاری المپیاد کشوری علمی- مهارتی فوریت های پزشکی داشت و خوشبختانه شاهد برگزاری موفق و شایسته این رویداد علمی و تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز هستیم.
کد خبر: ۹۴۴۷۳۷۰
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر میعادفر در حاشیه بازدید از برگزاری هشتمین المپیاد کشوری علمی- مهارتی فوریت های پزشکی در تبریز اظهار کرد: رقابت های اولیه این المپیاد در بخش اول بین حدود 24 هزار نفر از همکاران در بین 64 دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار شد و همکاران اورژانس تلاش چهار ماهه ای را برای برگزاری المپیاد از آغاز سال شروع کردند و مسابقات مقدماتی در قطب های ده گانه کشور برگزار شد با تعیین نفرات برتر هر قطب امروز شاهد رقابت برترین های کشور در تبریز هستیم.
وی با اشاره به تاثیرات همه گیری کرونا در کاهش برنامه های آموزشی گفت: متاسفانه به خاطر کرونا در طی دو سال گذشته برنامه های آموزشی با رکود همراه بود و این موضوع می توانست دانش و مهارت همکاران ما را تحت شعاع قرار دهد از این رو برگزاری المپیاد علمی و مهارتی به عنوان یک نیاز ضروری اتفاق مهمی است که شاهد برگزاری آن هستیم .
دکتر میعادفر سال 1401 را سال آموزش برای اورژانس کشور دانست و گفت: امسال ارتقاع آموزشی در اورژانس کشور به عنوان اولویت اصلی در نظر گرفته شده است و در این بین تامین زیر ساخت ها، تجهیزات آموزشی و برگزاری کارگاه های آموزشی در برنامه های ما پررنگ تر خواهد بود.
وی انتقال تجربیات در برگزاری المپیاد های تخصصی را یکی از اصلی ترین مولفه های این قبیل برنامه ها عنوان کرد و افزود: انتقال تجربیات در کنار رقابت سالم نیز موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شویم چرا که این تجربیات برای ما بسیار مهم است و هدف از این دورهمی ها ارتقای کیفیت و خدمت رسانی بهتر به مردم عزیزمان است.
میعادفر افزود: در این دوره از المپیاد برای نفرات برگزیده جوایز خاصی در نظر داریم و در این دوره نیز بیشتر انگیزه های علمی و رقابتی مد نظر ما بوده است.

ارسال نظرات