خبرهای داغ:
سرهنگ صادقپور عنوان کرد: باید هر شخص دلسوز انقلاب که مسوولیت و دغدغه انقلاب و فرهنگ را دارد این را بداند که امروز عرصه فضای مجازی، یکی از عرصه های پاسداری از انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۴۷۳۹۲
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، گردهمایی فعالان مجازی سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با حضور سرهنگ مهدی صادقپور فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک، مرتضی امیری مسوول فضای مجازی سپاه استان و جمعی از فعالان فضای مجازی این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ صادقپور فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک، در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش رسانه‌ها در فضای مجازی بیان کرد: امروز فضای مجازی عرصه جنگ نرم است و رهبر معظم انقلاب دغدغه زیادی در بحث فضای مجازی دارد آنچنان که بیان می کند اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امروز، خاکریز و فضای جنگ با دشمن، همین فضای مجازی و رسانه است و در کارزارهای مختلف برای به چالش کشیدن انقلاب، مباحثی چون حجاب مورد هجمه و تاخت و تار دشمن قرار گرفته است.

سرهنگ صادقپور اظهار کرد: دشمن از نظر نظامی هیچ گونه تعرضی به خاک میهن نمی تواند داشته باشد. آنچه امروز اهمیت دارد بحث جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را به عنوان تنها ابزاری که می توان در مقابله با جنگ فرهنگی دشمن مورد استفاده قرار داد، معرفی می نماید.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در ادامه تصریح کرد: در سطح شهرستان حدود بیست هزار نفر بسیجی فعال وجود دارد و قطعا با توجه به هجمه های دشمن نمی توان به گروه ها و فضاهای سایبری بسنده کرد بلکه باید هر کسی که مسوولیت و دغدغه انقلاب و فرهنگ را دارد این را بداند که امروز عرصه فضای مجازی، یکی از عرصه های پاسداری از انقلاب است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع به کمک گردان های سازماندهی شده می توانیم در عرصه جنگ نرم نقش آفرینی کنیم. امروز زمانی نیست که غافل شویم بلکه باید با توجه به مولفه «شناخت به موقع» از فرهنگ کشور پاسداری کنیم و با ابزار فضای مجازی، به تبیین موضوعات جامعه بپردازیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در ادامه اضافه کرد: با توجه به شرایط جامعه، در موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اعتقادی و سیاسی، می توانیم از فضای مجازی برای نشر دستاوردهای انقلاب بهره مند شویم.

سرهنگ صادقپور گفت: در این راستا، آموزش از جایگاه ویژه ای برخوردار است. لذا بالا بردن سطح ایمان و تقوا می تواند موجب ایجاد فضایی برای استفاده هدفمند و درست از فضای مجازی باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها