خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد خبر داد

پاسخگویی ۲۰۰ اپراتور به تماس‌های مردمی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

همدان-استاندار همدان با اشاره به افتتاح مرکز سامد (مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری) گفت: برای راه‌اندازی این مجموعه ۸۰۰ نفر آموزش دیده‌اند و در لحظه ۲۰۰ اپراتور پاسخگو هستند.
کد خبر: ۹۴۴۷۴۱۷
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در آئین افتتاح مرکز سامد (مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری) در محل دانشگاه علوم پزشکی سالن ورزشی شهید یونسی همدان اظهار کرد: امروز مکانی که افتتاح شد مرکز الکترونیک برخط تلفنی سامد است که با هدایت و مدیریت از سوی معاونت ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری بر پا شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه برای ارتباط‌گیری هر چه بیشتر و آسان‌تر مردم با رئیس جمهور و هیئت دولت در سفرهای استانی رئیس جمهور ایجاد شده است، گفت: در استان همدان همه مردم می توانند از طریق شماره تلفن اختصاصی ۱۱۱ یا سامد ارتباط بگیرند و مطالبه، درخواست، پیشنهاد و انتقاد خود را اعلام کنند.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه حسن این کار علاوه بر ثبت در نهاد ریاست جمهوری و استانداری همدان دریافت کد پیگیری برای شخص تماس گیرنده است که برای فرد ارسال می‌شود، افزود: شخص می‌تواند برای پیگیری درخواست خود از آن کد استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی این مجموعه ۸۰۰ نفر آموزش دیده‌اند، عنوان کرد: در لحظه ۲۰۰ اپراتور پاسخگو هستند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مردم استان همدان در روزهای چهارشنبه پنجم مرداد و پنجشنبه ششم مرداد از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ می‌توانند یکسره با خط ۱۱۱ تماس بگیرند، ابراز کرد: در کنار سامانه سامد میز خدمت برای ارتباط‌گیری مردم با مسئولین در ۲۹ دستگاه اجرایی شکل گرفته که معاونین وزرا امروز و فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ با حضور در دستگاه‌ها پاسخگوی مردم هستند.

وی با بیان اینکه در دولت‌های قبلی به شیوه ارسال نامه درخواست‌ها ارائه می‌شد که به دلیل حجم بالا رسیدگی به آنها روزها به طول می‌انجامید، تصریح کرد: با راه‌اندازی مرکز سامد که یک شیوه منحصر به فرد در دولت سیزدهم است سریع‌تر به مطالبات مردمی رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار