خبرهای داغ:
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه پدافند هوایی تهدیدها را هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای کشور رصد می‌کند، از قابلیت درگیری و کسب موفقیت سامانه‌های بومی راداری، موشکی، شنود الکترونیکی و غیره در تمامی مناطق و گروه های پدافندی کشور در یک رزم پیچیده خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۷۴۲۸
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج،  امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش امروز در جمع فرماندهان مرکز فرماندهی و کنترل "حضرت ولیعصر(عج) " این نیرو، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد و سایت رادار سوباشی، اظهار داشت: پدافند هوایی بدون لحظه‌ای توقف تمامی تهدیدها را هزاران کیلومتر فراتر از مرزها رصد و شناسایی می‌کند.

وی افزود: شبکه فرماندهی و کنترل نقش خطیر و ارزنده‌ای در هدایت سایر نیروهای میدان نبرد ایفا می‌کند و هیچ عملیاتی بدون پشتیبانی و چتر هوایی پدافند انجام نمی‌شود.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به رشادت و جوانمردی شهدای سایت رادار سوباشی در طول دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز تجربیات گذشته نیروی پدافند هوایی در راستای مقابله با انواع تهدیدات و چالش‌ها همزمان با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، فنی و با ذکاوت، نیت‌های پلید و شوم دشمنان را در نطفه خفه می‌کند.

وی با بیان اینکه سامانه‌های بومی راداری، موشکی، شنود الکترونیکی و غیره در تمامی مناطق و گروه های پدافندی قابلیت درگیری و کسب موفقیت در یک رزم پیچیده را دارند، اظهار داشت: آزمودن خلاقیت و توانمندی نیروی پدافند هوایی ارتش عواقب پشیمان‍کننده‌ای برای بیگانگان به دنبال دارد.
 
ارسال نظرات