خبرهای داغ:
در محل معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز جلسه هماهنگی طرح شهید سلیمانی، با حضور جمعی از مدیران این معاونت و رؤسای مراکز بهداشت شهرستان‌ها و نماینده معاونت سلامت سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۴۹۰
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

مهندس امیر حسنوند با اشاره به اهمیّت این طرح گفت: در موج های پیشین بیماری کرونا طرح شهید سلیمانی عامل و راهکاری مهم و محوری در کاهش میزان مبتلایان و متوفیان در سطح استان بوده است و داوطلبین بسیج در کنار نیرو های سایر ارگان ها صحنه های کم نظیری را همچون دوران دفاع مقدس در عرصه خدمت به عموم و حفظ سلامت مردم رقم زدند که تلاش ها و ایثارگری هایشان را باید ستود و قدر دانست.

رابط معاونت سلامت سپاه استان و دانشگاه ادامه داد: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، غربالگری، بیماریابی و قرنطینه مبتلایان کرونا از مهمترین اهداف این طرح است که ما آمادگی خود را جهت فعالیت هرچه بیشتر در این زمینه با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و امکانات موجود اعلام می‌نماییم.

حسنوند خاطر نشان کرد: بدون شک معاونت سلامت سپاه استان خوزستان در نظر دارد در راستای محور های مشترک همکاری با دانشگاه در زمینه طرح های بهداشتی و درمانی، در آغاز موج جدید کرونا عمده ظرفیت خود را در حوزه های بهداشتی به کار گیرد و در صورت بحرانی شدن شرایط به کمک کادر درمان بشتابد.

وی در پایان افزود: ضمن تشکر از مردم‌ شریف استان خوزستان به دلیل همکاری در امواج سهمگین کرونا در سالیان گذشته، رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و تکمیل فرایند واکسیناسیون به منظور افزایش مقاومت بدن در برابر ویروس را در اولویت اقدامات مراقبتی خود قرار دهند تا بار دیگر در مقابله با ویروس منحوس کرونا عزتمندانه و‌ پیروزمند صحنه نبرد را ترک نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها