خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام موسوی گفت: ضرورت دارد با انجام اقدامات لازم توسط دستگاه‌های مربوطه و استفاده از ابزارهای فرهنگی و برخوردی، جلوی منکرات را بگیریم و با آنها مقابله کنیم.
کد خبر: ۹۴۴۷۵۵۹
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (چهارشنبه ۵ مرداد) در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اندیمشک که با موضوع دهه اول محرم به عنوان دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد اظهار کرد: حضرت اباعبداللّٰه‌الحسین (ع)، شهید امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه اندیمشک با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی افزود: نماز جمعه یکی از بزرگترین معروفات بود که امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ دستور اقامه این مراسم عبادی سیاسی را داد.

وی با بیان اينکه امام حسین (ع) فلسفه قیام خود را موضوع امر به معروف و نهی از منکر دانست اذعان کرد: کار بزرگ خطر دارد و حضرت سیدالشهدا (ع) با یزید و حکومت ننگین بنی‌اُمیه درافتاد، تاوان داد و به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) بزرگترین اقدام را بر علیه منکر زمان خود انجام داد تصریح کرد: اعتماد به هدف، راه و خدا در امام خمینی (ره) موج می‌زد و سرانجام با منکر زمان خود درافتاد و مرکز تولید منکرات را از بین برد.

وی عنوان کرد: حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) قیام و راه حضرت اباعبداللّٰه‌الحسین (ع) را آگاهانه و مجاهدانه تبیین و تبلیغ کردند و به ما رساندند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک بیان کرد: ضرورت دارد با انجام اقدامات لازم توسط دستگاه‌های مربوطه و استفاده از ابزارهای فرهنگی و برخوردی، جلوی منکرات را بگیریم و با آنها مقابله کنیم.

«سرهنگ علیرضا ایمانی» نیز ابراز کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید آراسته به صبر و حوصله باشند چرا که سالیان زیادی است که این فریضه الهی بر زمین مانده، مورد کم توجهی قرار گرفته و به آن نپرداخته‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اينکه رفتار آمران به معروف و ناهیان از منکر باید مانند ائمه اطهار (ع) باشد ادامه داد: لازم است دقت کنیم تا در این راستا با رفتار نامناسب برای دشمن سرباز نسازیم.

وی در ادامه به بیان مطالبی در رابطه با شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و مسئله رهاشدگی فضای مجازی پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها