خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد مراسمی روز چهارشنبه با حضور مردم و مسئولان در حسینیه تیپ تکاور انصارالرسول (ص) شهرستان جوانرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۵۷۶
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده سپاه ناحیه جوانرود در این مراسم گفت: عملیات مرصاد، نمادی از مقاومت بزرگمردانی است که با اقتدار و ایمان خویش در برابر منافقان و حامیان آنها ایستادگی کردند تا این شجاعت و ازخودگذشتگی هیچوقت از اذهان مردم فراموش نشود.

سرهنگ «بهرام میرزایی» افزود: در عملیات مرصاد دشمنان با نیت پلید خود عملیاتی را تدارک دیدند که تحت لوای مخالفین و معارضین جمهوری اسلامی یعنی منافقین دست نشانده می بایست به اجرا در می آمد.

وی با بیان اینکه ملت ایران همان ملت خالق مرصاد است، تصریح کرد: ملت ایران دیروز با حماسه خود در عملیات مرصاد حقانیت، ثبات و قدرت جمهوری اسلامی را نزد جهانیان جلوه‌گر ساخت و امروز نیز با تمام توان در صحنه های مختلف برای پاسداری از اسلام و انقلاب حضور می یابند.

یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس نیز با تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و شهدای گرانقدر به تشریح اهداف شوم دشمان انقلاب در عملیات مرصاد پرداخت و گفت: پنجم مردادماه سالروز عملیات مرصاد و ‌یکی از روزهای تاریخ‌ساز جمهوری اسلامی ایران است؛ دشمنان این رؤیا را داشتند که وارد کرمانشاه شده و در طول مسیر شهروندان از آنان استقبال می کنند سپس به تهران خواهند رسید، اما با همت نیروهای مردمی، ارتش و سپاه منهدم شدند.

سردار «علی ویسی» افزود: این عملیات توسط منافقین و در پایان جنگ و با پشتیبانی ارتش عراق از منطقه قصرشیرین به سمت سرپل ذهاب و سپس کرند غرب، اسلام‌آباد و کرمانشاه انجام شد و نیروهای نظامی منافقین در ۳۸ کیلومتری کرمانشاه و در ارتفاعات چهار زبر متوقف شدند.

وی اظهار داشت: این عملیات تفاوت زیادی با دیگر عملیات‌ها داشت، یکی از این تفاوت‌ها در هدف بود؛ هدف در این عملیات با یک برآورد غلط، رسیدن به تهران و براندازی نظام بود.

ارسال نظرات