فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آئین افتتاح نمایشگاه کالای ایرانی، خانه ایرانی؛
سردار آتانی گفت: تولید کننده با اشتیاق وارد عرصه تولید می شود و رفع موانع تولید زمانی رخ می دهد که حضور میدانی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۴۷۵۸۶
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و مسوولان استانی نمایشگاه کالای ایرانی، خانه ایرانی برگزار شد.

 

سردار آتانی: حضور میدانی و اقدام جهادی، لازمه رفع موانع تولید است

سردار آتانی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از مسوولان برپایی نمایشگاه در ایجاد فضایی جهت عرضه محصولات برای تولیدکنندگان بیان کرد: تنوع اقلامی که در نمایشگاه وجود دارد نشان از توانمندی های داخلی داشته و این گونه فضاها موجب می شود تولید کنندگان مستقیما محصولات خود را به بازار مصرف عرضه نمایند.

وی گفت: آنچه که از خروجی نمایشگاه انتظار می رود، اعتماد مردم به تولید داخلی است تا با خرید خود از این محصولات به بازار کسب و کار رونق ببخشند و تقاضای ما از تولید کنندگان محترم این است که محصولاتی با کیفیت و تقاضای بازار تولید نمایند و به اعتماد مردم استمرار ببخشند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: این توان و دانش در استان وجود دارد و طی بازدیدی که از چند واحد تولیدی در شهرک کاسپین آبیک داشتیم، این واقعیت قابل مشاهده بود که اگر با توان و فکر ایرانی کنار هم باشیم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و زمانی می توانیم این کارهای بزرگ را به ظهور برسانیم که مردم با احساس رضایت، برای دریافت کالای ایرانی تقاضا داشته باشند.

سردار آتانی عنوان کرد: این امر خواسته مقام معظم رهبری و مسوولان نظام و راه نجات اقتصاد کشور از بحران هاست. اما اینگونه نیست که کالای مورد تقاضای مردم حتما باید تولیدات داخلی ما باشد، ما کشور را از محصولات و پیشرفت های کشورهای دیگر، محروم نمی کنیم. به ویژه در حوزه خودرو مقام معظم رهبری فرمودند که یا تولید خودرو را خوب انجام دهید و یا خودرو وارد کنید. تولید کنندگان نیز باید به این اصل مهم توجه داشته باشند که یا تولیدات با کیفیت ارایه دهند و یا از تقاضای مردم برای مصرف تولیداتشان محروم می شوند.

وی افزود: همت و اراده ای که در حال حاضر بین تولیدکنندگان وجود دارد، با توجه به تلاش همگانی از سوی مردم و‌ مسوولان، روزهای خوبی را برای کشور رقم خواهد زد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به مشکلات بخش تولید و لزوم توجه مسوولین به رفع این موانع در رونق بخشیدن به تولیدات داخلی تصریح کرد: مهمترین مانع بخش تولید، اصلاح برخی قوانین موجود است. قوانینی در حوزه های مختلف بیمه، تولید و غیره وجود دارد که امروز دیگر کاربردی ندارد و لازم است این قوانین اصلاح و بازبینی شود.

وی اضافه کرد: تولید کننده با تمام اشتیاق وارد عرصه تولید و سرمایه گذاری می شود و به دنبال رفع موانعی است که در مسیر تولید وجود دارد. رفع موانع تولید و احصا مشکلات حوزه تولید زمانی رخ می دهد که حضور میدانی داشته باشیم و تفاوت ها را ببینیم. امروز ما در یک واحد تولیدی ۴۶ مشکل در مسیر تولید داشت که ۳۸ مشکل آن قابل حل است زیرا دستگاه پشتیبانی کننده و صنعت و معدن و قضا و سایر دستگاه های استان حضور میدانی داشتند و احساس رضایت را می شد از چه ه تولید کننده خواند.

وی افزود: باید به وسط میدان بیاییم و خیلی از قوانین که برای برطرف کردن مشکلات تصویب شده بودند امروز خود به تنهایی یک مشکل هستند و لازم است تا بازبینی شوند. امروز باید در کنار هم قرار بگیریم و مدیریت جهادی که مقام معظم رهبری چندین سال است که توقع دارد مسوولین متمسک به این سلوک، به وسط میدان بیایند همین است که گره ها را بشناسیم و در همان میدان، گره گشایی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات