خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:
سردار مرادحاجتی گفت: اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس باید همپای نسل امروز، برای جهاد تبیین در راهبردهای جنگ های نوین رسانه ای نیز آماده باشند چون جنگ هنوز ادامه دارد اما شیوه آن تغییر کرده است.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۳۱
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در دفتر خود میزبان «یوسف آغاجری» مسئول ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اهواز و «فضل الله صرامی» مدیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس استان خوزستان بود.

وی در این جلسه به برنامه ریزی صحیح جهت برگزاری همایش منطقه ای اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان های لرستان و خوزستان در اهواز تاکید کرد و اظهار داشت: میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز از این رخداد علمی و ارزشی باید منتج به خروجی مطلوبی در این حوزه شود.

سردار مرادحاجتی گفت: رویکرد علمی و اصولی ما باید نسبت به مباحث دفاع مقدس و پاسخ به شبهات نسل جوان در دانشگاه ها صورت بگیرد به گونه ای که دانشجویان هیچ ابهامی در خصوص مسائل جنگ تحمیلی نداشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس نباید فقط به مسائل جنگ تحمیلی بپردازند بلکه سطح دانش و تسلط آن ها باید همپای نسل امروز، جهاد تبیین در راهبردهای جنگ های نوین رسانه ای نیز باشد چون جنگ هنوز ادامه دارد اما شیوه آن تغییر کرده است.

«فضل الله صرامی» نیز در این جلسه به اهمیت برگزاری چنین همایش هایی اشاره کرد و افزود: هم اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس و ارتباط مراکز علمی و دانشگاهی می تواند باعث تحول و تعامل بیشتر و بهتر مراکز استانی شود.

در پایان این جلسه مقرر شد کارگروه مشترکی از دانشگاه آزاد اسلامی استان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برنامه ریزی های لازم جهت میزبانی از همایش منطقه ای اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان های لرستان و خوزستان را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها