رزمایش خدمت بی منت به مناسبت گرامیداشت دهه امر به معروف و نهی از منکر با پیگیری بسیج ادارات و حضور هشت اداره شهرستان نیکشهر در محل مصلی نماز جمعه اهل سنت این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۴۷۸۸۱
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدارحسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  نیکشهر در حاشیه رزمایش خدمت بی منت گفت: رزمایش خدمت بی منت به مناسبت گرامیداشت دهه امر به معروف و نهی از منکر با پیگیری بسیج ادارات و حضور هشت اداره شهرستان نیکشهر در محل مصلی نماز جمعه اهل سنت این شهرستان برگزارشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اینکه هر نهاد و اداره ای که در حوزه ماموریت خود نیاز به کمک داشته باشد می‌تواند از ظرفیت بسیج بهره ببرد، افزود: بسیج ادارات، بازوی توانمند و ناجی ادارات در بطن مردم و میدان عمل محسوب می شود از این رو خداوند متعال را شاکر هستیم که با روی کار آمدن دولت انقلابی این امر بیشتر محقق شده است.

این مقام مسول به اهمیت حضور مسیولین در بطن مردم تاکید کرد و گفت: به علت مشغله کاری مدیران دستگاه و جلسات پی در پی ممکن است مردم به راحتی نتوانند با مدیران دیدار داشته باشند و مشکلات شان را پیگیری کنند در همین راستا برپایی میزهای خدمت می‌تواند کارگشا باشد که توسط بسیج ادارات جهت کاهش فاصله میان مردم و مسئولین دایر می شود.

نکویی با بیان اینکه اولین میزخدمت تجمعی با حضور حداکثری ادارات در نماز جمعه اهل سنت نیکشهر برگزار شد، خاطر نشان کرد: با پیگیری مردم و خطیب جمعه اهل سنت اولین میز خدمت مدیران در حاشی نماز جمعه برگزار شدو این نوید را به مردم نیکشهر می دهیم که این برنامه جهت رفاه مردم شریف شهرستان نیکشهر در جای جای شهرستان و بخش‌ها برگزار شود.


مولوی وحیدی فر امام جمعه اهل سنت نیکشهر نیز در خطبه های نماز جمعه از اقدام سپاه این شهرستان در راستای برپایی اولین میز خدمت توسط بسیج ادارات قدر دانی و استقبال کرد و در ادامه نیز خواستار اجرای بیشتر چنین خدماتی جهت رفاه حال شهروندان و کاهش روند بروکراسی ادارات شد.

ارسال نظرات