خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد:

خدمت رسانی ۶۵۰۰ جهادگر تابستان امسال در خراسان جنوبی

هنری از فعالیت ۶هزار و ۵۰۰ جهادگر بومی و میهمان در قالب ۶۰۰ گروه جهادی در تابستان امسال در استان خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری اجلاسیه سراسری گروه های جهادی در شهریور در شهرستان فردوس، ۵۰ گروه جهادی بومی و میهمان در سطح خراسان جنوبی خدمات ارائه خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۴۸۱۰۰
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (علیه السلام) امروز در حاشیه بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی شهید وزوایی حاضر در شهرستان زیرکوه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با گروه‌های جهادی بومی و مهمان از دانشگاه‌های تهران انجام شده در ایام تابستان شاهد فعالیت بیش از ۶۰۰ گروه جهادی با ۶۵۰۰ جهادگر در استان خواهیم بود.


خدمت رسانی ۶۵۰۰ جهادگر تابستان امسال در خراسان جنوبی/ فعالیت ۵۰ گروه جهادی همزمان با اجلاسیه ملی جهادگران در استان
وی افزود: در حال حاضر از گروه‌های جهادی مهمانی که قرار است در استان حضور داشته باشند سه گروه جهادی از دانشگاه تهران وارد استان شدند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: گروه جهادی شهید وزوایی از دانشگاه صنعتی شریف از دوم تا نهم مرداد ماه در شهرستان زیرکوه مشغول فعالیت عمرانی هستند.

هنری عنوان کرد: ۶۰ جهادگر در این گروه جهادی عمرانی که سه نفر از آن‌ها طلاب هستند در شهرستان زیرکوه فعالیت‌هایی از جمله کانال کشی آب کشاورزی، احداث استخر ذخیره آب، اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و کمک تحصیلی و مشاوره کنکور را انجام داده و می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: محور فعالیت‌های گروه جهادی شهید وزوایی با توجه به مرزی بودن شهرستان در روستا‌های بشیران و پیچکان است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون ۱۴۰ جهادگر میهمان تابستان امسال در استان مشغول خدمت رسانی بودند، عنوان کرد: گروه جهادی دانشگاه صنعتی شریف که با حضور نخبگان این دانشگاه است طی ۱۰ روز در چند روستای شهرستان زیرکوه فعالیت خواهند کرد.

هنری به اجلاسیه ملی جهادگران اشاره و بیان کرد: ۱۳ شهریور امسال اجلاسیه ملی جهادگران را در شهرستان فردوس پیش بینی کردیم که در این اجلاسیه ۶۰۰ جهادگر و مسئولان لشکری و کشوری حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: به مناسبت این اجلاسیه در ۱۰ روز منتهی به آن رزمایش گروه‌های جهادی را با حضور ۵۰ گروه جهادی مهمان و گروه‌های جهادی میزبان در تمام استان و با محوریت شهرستان فردوس خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار